  • Data: 2014-09-22 12:19:20
    Temat: Re: prosta mysz bezprzewodowa normalnej wielkości
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2014, Skylla wrote:

> [...]
    [...]
    > Wymieniłem więc ją w sklepie na M705.

    Mam prośbę do wszystkich uczestników dyskusji - również jak ktoś
    ma wspominane tu M190 czy M210.
    Jakie one są wielkie?
    Powiedzmy - długość poproszę.

    Bo "normalny rozmiar" jest rzeczą względną, miałem kiedyś A4tech
    RBW-5 i ta była OK, a teraz zepsułem sobie nadajnik z 70D,
    i przez parę dni używałem "awaryjnej netbookowej" 9-centymetrowej
    myszki, toć tym można nabawić się kontuzji dłoni.
    A rozmiary myszek wyglądają na tajemnicę firmową producenta,
    i często są trudne do znalezienia :>
    Dla porządku: RBW-5: 128 mm, 70D: 115mm, i to już jest raczej
    minimum.

    > Piszę o sam szukałem informacji przy wyborze myszy i nie jest z tym
    > najlepiej.

    No nie jest.
    Na razie czekam aż dojdzie wypatrzony na allegro wynalazek (na
    podstawie faktu że ma podany rozmiar ~120mm)

    pzdr, Gotfryd