  • Data: 2014-09-22 21:36:39
    Temat: Re: prosta mysz bezprzewodowa normalnej wielkości
    Od: Skylla <s...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M705 ma 11cm długości o 7cm szerokości i to jest absolutne minimum do
    desktopa. Inna rzecz, że niewiele jest większych myszy bezprzewodowych.
    Dominują maleństwa do laptopów. Jest ciężka (2 baterie AA) i dobrze leży
    w dłoni.
    Pewnym problem to kółko, które lepiej działa bez oporu, ale wtedy z
    kolei gorzej się sprawuje jako trzeci przycisk, bo się przesuwa w czasie
    wciskania.
    Wygodne też są dwa boczne przyciski wstecz/do przodu, które działają
    nawet na sterownikach Windows.
    S.