  • 21. Data: 2010-12-05 12:43:42
    Temat: Re: prośba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "krest"

    > Dziękuję za odpowiedzi, czyli jeżeli chciałbym to wycackać to trzeba
    > liczyć 800-1000zł
    >
    > bo wyczytałem jeszcze że przy starszym samochodzie trzeba coś
    > cieniować okoliczne elementy żeby było perfect ! :D

    zobacz czy da się ssawkę załozyć, widziałem takie w Biedronce jako
    uchwyt do łazienki czy coś takiego - bardzo mocna trzymało, a jak nie to
    w punktach wymiany szyb mają na 100 procent, jeśli chwyci, to ładnie
    wyciągniesz. Czasem nie daj tego jakiemuś blacharzowi z młotkiem bo
    nałozy potem lakiernik pół kilo szpachlu