  • 11. Data: 2010-12-04 20:16:28
    Temat: Re: prosba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Uzytkownik "krest" <k...@n...pl> napisal w wiadomosci
    news:iddnr2$l6p$1@news.onet.pl...
    > to jest seicento, chodzi o to ze znajomny mnie puknal, nie chcial
    > oswiadczenia tylko pyta ile ma dac kasy...
    >
    > ja zakladam wariant 1 - tak jak bym chcial to naprawic i to porzadnie
    >
    > w warsztatach teraz masakra i kolejka jak skur....a ja musze juz wiedziec
    > bo za kilka dni jest wyplata :D

    Google+Dentbusters i popros o wycene. Swoja droga baaardzo watpie zeby dal
    za to 800PLN, taniej wyjdzie puscic z OC.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-12-04 20:35:15
    Od: "krest" <k...@n...pl>

    > Dentbusters

    oj to na oko widac ze tylko do drobnych wgniecen
    poogladalem troche filmików na YT

    > Swoja droga baaardzo watpie zeby dal za to 800PLN, taniej wyjdzie puscic z
    > OC.

    a to juz jego problem, jak nie da to oswiadczenie i jeszcze lepiej dla mnie

  • 13. Data: 2010-12-04 22:18:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 19:07, MadMan pisze:

    > Kurka, wszędzie pedały, wszędzie!

    Przypomnę Ci tylko, że masz obecnie częstą styczność z czterema takowymi. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-12-04 22:53:28
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > oj to na oko widac ze tylko do drobnych wgniecen
    > poogladalem troche filmików na YT

    Zapytac nie zaszkodzi :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-12-04 22:56:01
    Temat: Re: prośba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 4 Gru, 16:45, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Zdejmij boczek i wypchnij. Nie bedzie idealnie, ale za to tanio.
    > Jesli mam byc igla to niestety caly element do lakierowania. 500-800zl
    > Moze jakis papudrak zrobi za 400.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM
    > gg: 978510, marcinjm()op.pl

    Tak sobie pomyslalem - wypchnac to zly pomysl nie jest, ale lakierowac
    to juz tak - co fabryczny lakier to fabryczny.

  • 16. Data: 2010-12-04 23:01:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 22:18:47 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Przypomnę Ci tylko, że masz obecnie częstą styczność z czterema takowymi. :P

    Khem?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-12-04 23:19:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-04, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Zdejmij boczek i wypchnij. Nie bedzie idealnie, ale za to tanio.
    > Jesli mam byc igla to niestety caly element do lakierowania. 500-800zl
    > Moze jakis papudrak zrobi za 400.

    W małym mieście będzie 350-400.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2010-12-05 00:08:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 23:01, MadMan pisze:

    > Khem?

    Dwa w rowerze i dwa aucie. ;)

  • 19. Data: 2010-12-05 07:08:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 00:08:54 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Dwa w rowerze i dwa aucie. ;)

    Albo 3 w aucie, ja niekoniecznie moim jeżdżę. Chociaż kurka, podoba mi
    się ten automat...
    No i ważne - nigdy nie używam naraz :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 20. Data: 2010-12-05 07:35:05
    Od: "krest" <k...@n...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi, czyli jeżeli chciałbym to wycackać to trzeba liczyć
    800-1000zł

    bo wyczytałem jeszcze że przy starszym samochodzie trzeba coś cieniować
    okoliczne elementy żeby było perfect ! :D