  • 11. Data: 2011-08-23 19:28:31
    Temat: Re: prosba o porade Sigma czy Tamron
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-23 09:03, GR001 wrote:
    > ----------
    >
    > a jednak debil...
    > powyższe mówi wszystko
    > pozdr.

    daj sobie spokój i nie karm tego trolla

  • 12. Data: 2011-08-23 20:46:35
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 23, 3:28 pm, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > daj sobie spokój i nie karm tego trolla

    On musi, tak samo jak ty musiales.
    Pociesz sie, ze takich jak ty i on, jest duzo wiecej na tej grupie.
    On przynajmniej - w odroznieniu od ciebie - nie oswiadczal, ze
    zaprzestanie trollowania na moje posty.
    Ty nawet tych swoich obietnic nie potrafiles dotrzymac.
    Dodatkowo chlopaczyna ma pretensje, bo nie zalapal sie na moje rzeczy,
    ktore oddawalem za free.
    Nawet nicka po to zmienil, zeby sie zalapac, bo pewnie przypuszczal,
    ze pod starym nickiem nie bedzie mial szans.

    ---------

  • 13. Data: 2011-08-24 10:21:26
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >ze pod starym nickiem nie bedzie mial szans.
    >
    >---------
    >Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Sam przyznałeś, że nikt się nie załapał na twoje wspaniałe DARY..
    dobroczyńco...
    Zmajstruj sobie drugą torzsamość, rozpocznij nowy wątek: ZIGGY to Żygi
    i se tam dyskutuj do woli
    i bądź wielki, a twoja wielkość niech świeci we wszechświecie..

    gr

  • 14. Data: 2011-08-24 13:22:06
    Od: sumer <s...@w...pl>

    > Do fotografowania na hali, to zacznij od kupna parasola na wypadek
    > deszczu.
    > Tylko po co ci fotografowac na hali, skoro mecze beda rozgrywane
    > wewnatrz?
    > --------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    I wiatrówkę, na wypadek halnego :) Jakoś się ostatnio wredno i
    uprzedzono na grupie robi.

    A w temacie. Sigmy masz dwie do wyboru teraz, ze stabilizacją i bez. Ta
    ze stabilizacją jest sporo droższa od tamrona, więc pewnie celujesz w tą
    bez stabilizacji. Sigma ma też cichy napęd autofokusa, a tamron
    śrubokręt, czyli napęd z body. I tu może powstać różnica w autofokusie
    tamrona, zależnie jakie body do niego podepniesz, to będzie szybszy lub
    wolniejszy. Jak zwykle, najlepiej podpiąć do swojego aparatu i
    przetestować jeden i drugi.

    Nie jestem w tych obiektywach ekspertem, ale się właśnie trochę
    orientowałem, bo planuję nikkora 70-200.

    Pozdrawiam
    sumer

  • 15. Data: 2011-08-24 16:29:58
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-24 15:22, sumer wrote:
    > bez stabilizacji. Sigma ma też cichy napęd autofokusa, a tamron
    > śrubokręt, czyli napęd z body.

    pierwsze słysze, żeby Tamron 70-200/2.8 był napędzany silnikiem z body,
    no chyba że w Nikonach macie "specjalne wersje" tych samych modeli
    obiektywów ;)

  • 16. Data: 2011-08-25 07:23:53
    Od: sumer <s...@w...pl>

    W dniu 2011-08-24 18:29, Olo pisze:

    > pierwsze słysze, żeby Tamron 70-200/2.8 był napędzany silnikiem z body,
    > no chyba że w Nikonach macie "specjalne wersje" tych samych modeli
    > obiektywów ;)

    Masz rację. Przeczytałem, że jest głośny i zindeksowałem sobie jako
    śrubokręt. U mnie z racji głośności odpadł w przedbiegach, więc się nie
    wgłębiałem.

    Pozdrawiam
    sumer

  • 17. Data: 2011-08-25 15:04:23
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-25 09:23, sumer wrote:

    > Masz rację. Przeczytałem, że jest głośny i zindeksowałem sobie jako
    > śrubokręt. U mnie z racji głośności odpadł w przedbiegach, więc się nie
    > wgłębiałem.

    nie tyle głośny, co ślamazarny...