    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: prosba o porade Sigma czy Tamron
    Date: Tue, 23 Aug 2011 13:46:35 -0700 (PDT)

    On Aug 23, 3:28 pm, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > daj sobie spokój i nie karm tego trolla

    On musi, tak samo jak ty musiales.
    Pociesz sie, ze takich jak ty i on, jest duzo wiecej na tej grupie.
    On przynajmniej - w odroznieniu od ciebie - nie oswiadczal, ze
    zaprzestanie trollowania na moje posty.
    Ty nawet tych swoich obietnic nie potrafiles dotrzymac.
    Dodatkowo chlopaczyna ma pretensje, bo nie zalapal sie na moje rzeczy,
    ktore oddawalem za free.
    Nawet nicka po to zmienil, zeby sie zalapac, bo pewnie przypuszczal,
    ze pod starym nickiem nie bedzie mial szans.

    ---------