  • Data: 2012-03-14 03:29:36
    Temat: Re: prośba o porad
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Gabor" <G...@b...pl> wrote in message
    news:jjmp8p$equ$1@inews.gazeta.pl...
    > typowe sytuacja, może ktoś ma porpozyncje:
    >
    > http://supermarket.blox.pl/2012/03/Masz-tandetny-tel
    efon-od-operatora.html

    Cytuję: "[...] Samsung Galaxy Pro i pakiet internetowy.

    - Telefon bardzo się mi spodobał (nadal uważam, że jest fajny),
    ale niestety szybko zaczął sprawiać problemy. Sporadycznie
    się wyłączał - opowiada.

    - Po ok. miesiącu częstotliwość wyłączania się była tak częsta,
    że uniemożliwiała normalne korzystanie z aparatu. Dodatkowo
    za każdym razem nie można było aparatu uruchomić za pomocą
    przycisku ON - musiałam otworzyć tylną klapę, wyjąć baterię,
    włożyć ją, zamknąć i dopiero użyć przycisku"

    Takiego szajsu po Samsungu się nie spodziewałem...

    Ale teraz wreszcie już rozumiem dlaczego grupowicze dziwili się
    jak może Apple robić telefony iPhone bez klapki na baterię!!!
    Samsung bez klapki to byłaby tragedia dla pani Małgorzaty...

    A iPhone, mimo że klapki nie ma, nie zawiesza się i baterii
    mu wyciągać nie trzeba :-)))))

    Cytat: "Sprzedawcy elektroniki z którymi rozmawiałem opowiadają,
    że ze smartfonami jest dużo problemów. Po pierwsze psują się
    bardzo często. Po drugie psują się bardzo często z winy użytkowników,
    bo proszę mi znaleźć osobę, której sprzęt nie leżał na podłodze."

    Mój iPhone 4 lądował na podłodze setkę już razy i się nie psuje,
    nie zawiesza... Może jest to jakiś pomysł: zamiast debilnych
    androidów kupić wreszcie prawdziwy i niezawodny iPhone4?