  • 31. Data: 2010-07-14 15:41:04
    Temat: Re: prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał
    > Dnia 2010-07-14 12:31, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby
    >
    > Nosz kurczę :) - AC oczywiście... ciężki dzień.

    Z OC mowiac szczerze podobna sprawa - przy odpowiedniej ilosci sie
    nie oplaca, ale chyba tylko pojazdy policji, wojska i innych sluzb
    podleglych Skarbowi Panstwa sa zwolnione z tego obowiazku .. albo i
    nie.

    J.

  • 32. Data: 2010-07-14 16:11:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    u.googlegroups.com...

> [...]
    > centrali ale czasami jak zdalnie nie da się wykonać pewnych czynności
    > to jadę na filię. Filii jest 15 i ta liczba ciągle wzrasta. Dodam, że
    > to NZOZ. Odpowiadam za wszelkiej maści backupy, serwis komputerów i
    > urządzeń biurowych, zdalne wsparcie użyszkodników, przygotowanie
    > dokumentów (druki) do pracy dla zespołów. Prowadzę rejestr wydawania
    > środków medycznych, system zamówień materiałów biurowych (rejestr i
    > system jest autorski), teraz doszła mi jeszcze inwentaryzacja sprzętu
    > komputerowego na wszystkich filiach. Płaca to 1000-1400 PLN w

    Zartujesz sobie, za 1400zl wykonujesz prace 2-3 osobowego oddzialu IT.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-07-14 16:12:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    u.googlegroups.com...

    > Zartujesz sobie, za 1400zl wykonujesz prace 2-3 osobowego oddzialu IT.

    Plus szparki-sekretarki od zamawiania papieru do drukarki.

    Serio chlopie, nie daj sie dymac. Tyle to ja dostawalem skrecajac do kupy
    komputery w serwisie za czasow studenckich..

    Pozdrawim
    Kamil

  • 34. Data: 2010-07-14 16:18:38
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kamil wrote:

    > Plus szparki-sekretarki od zamawiania papieru do drukarki.
    >
    > Serio chlopie, nie daj sie dymac. Tyle to ja dostawalem skrecajac do
    > kupy komputery w serwisie za czasow studenckich..

    A ja zarobiłem więcej handlując na Allegro byle czym :) Łaziłem do
    hipermarketów, kupowałem coś na przecenach i wystawiałem na allegro z przebitka
    30% :) Praca fajna, bo szedłem do pracy w papciach (komputer w sypialni).
    Człowiek się nie zapracował na smierć, wszystko na miejscu (poczta odbierała
    przesyłki). W zyciu za taka kasę bym nie robił tej pracy, która robi autor. W
    zyciu! Może czas pomysleć o czyms innym? Przeciez człowiek się w ten sposób może
    zajechać :( Szkoda zdrowia za taka marną kasę ...

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 35. Data: 2010-07-14 16:36:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > system jest autorski), teraz doszła mi jeszcze inwentaryzacja sprzętu
    > komputerowego na wszystkich filiach. Płaca to 1000-1400 PLN w

    A kogo musisz porwać, żeby dostać te 1400?
    Tak zupełnie serio - jeśli jest to Twoja praca marzeń i mieszkasz w
    miejscowości o uroczej nazwie np. Jęczydół (czyli zabitej dechami wsi) - to
    płaca jest normalna. W innym przypadku zwijałbym się stamtąd szybciej, niż
    ustawa przewiduje.

    Jurand.

  • 36. Data: 2010-07-14 16:52:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > nie oplaca, ale chyba tylko pojazdy policji, wojska i innych sluzb
    > podleglych Skarbowi Panstwa sa zwolnione z tego obowiazku .. albo i

    nie wiem jak prawnie ale jak masz dzwona z wojskowym to najpierw on wzywa ZW
    a pozniej pokazuje oswiadczenie, ze nie musi miec OC i wszelkie roszczenia
    prosze kierowac pod adres XXXX

    W moim przypadku ZW nie miala pojecia o ruchu drogowym, dobrze, ze sytuacja
    byla prosta i moje wytlumaczenie im podpasowalo, a sprawca mial swiadomosc
    swojej winy bo inaczej to chyba policje trzebaby wzywac.

    Icek

  • 37. Data: 2010-07-14 17:05:09
    Od: " Mav2007" <k...@N...gazeta.pl>

    Musisz wiedziec jeszcze jedno - twoj opis spelnia warunki umowy o prace - wiec
    jesli chcesz to w sadzie pracy "latwo" mozesz to uzyskac. Nie zmienia to nic
    jesli chodzi o ta stluczke (a raczej niewiele), ale w innych sprawach juz tak
    (np urlop).

  • 38. Data: 2010-07-14 17:31:13
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik " Mav2007" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Musisz wiedziec jeszcze jedno - twoj opis spelnia warunki umowy o prace - wiec
    > jesli chcesz to w sadzie pracy "latwo" mozesz to uzyskac. Nie zmienia to nic
    > jesli chodzi o ta stluczke (a raczej niewiele),

    Zwrócenie uwagi zleceniodawcy, że jest pracodawcą może ułatwić targowanie się,
    kto ma zapłacić za stłuczkę :)

    --
    andreas

  • 39. Data: 2010-07-14 18:03:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > jezeli pracownik jest winny to nawet naprawa z AC moglaby
    > doprowadzic do
    > sytuacji w ktorej winowajca placi zwyzke na polisie

    Przeczytaj dokladnie polise .. czy przypadkiem ubezpieczyciel nie
    zyskuje wtedy prawa do regresu wobec pracownika :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-07-14 18:31:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przeczytaj dokladnie polise .. czy przypadkiem ubezpieczyciel nie
    > zyskuje wtedy prawa do regresu wobec pracownika :-)

    w zupelnej teorii ubezpieczyciel zyskuje regres w przypadku winnego szkody
    jezeli nie jest on ubezpieczonym.

    W praktryce jezeli kierujacy (sprawca) jechal za zgoda ubezpieczonego to
    taka sytuacja nie wystepuje.

    Icek