  • 21. Data: 2010-07-14 13:07:13
    Temat: Re: prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Lip, 10:25, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Przeczytac zasady/regulamin uzywania pojazdu sluzbowego podany
    > przez pracodawce - zeby sie nie okazalo ze wolno parkowac tylko na
    > parkingach strzezonych :-)

    zasady/regulamin uzywania pojazdu sluzbowego - taaaa :D u mnie w
    firmie nie ma nawet czegoś takiego. Wiem, szkoda słów.

  • 22. Data: 2010-07-14 13:12:25
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-14 12:31, Mirek Ptak pisze:

    > U nas OC nie ma, ale nikomu by do głowy nie przyszło, żeby pracownik
    > płacił za naprawę po stłuczce, czy wypadku.

    Popraw to OC na AC, bo zaraz się ktoś mądry pojawi, kto nie dostrzeże
    pomyłki :)

  • 23. Data: 2010-07-14 13:14:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-14 12:31, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > U nas OC nie ma, ale nikomu by do głowy nie przyszło, żeby pracownik
    > płacił za naprawę po stłuczce, czy wypadku.

    Nosz kurczę :) - AC oczywiście... ciężki dzień.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2010-07-14 13:34:02
    Temat: Re: prośba o pomoc - kolizja służ=?ISO-8859-2?Q?bowym_autem?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Mirek Ptak napisać:

    > ciężki dzień.

    Znaczy uzupełnij czynnik w instalacji ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 25. Data: 2010-07-14 13:36:26
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Mam zlecenie na dwa lata

    Opisz jak wygląda Twój przeciętny dzień pracy.

    --
    andreas

  • 26. Data: 2010-07-14 13:42:13
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A potem jeden z drugim pisze, że lepsze z firmy po leasingu bo
    > serwisowane :) Co z tego, że serwisowany jak już buda będzie krzywa od
    > tego nape..alania po dziurach i krawężnikach.

    no lepszy poleasingowy z przebiegiem 90 kkm niz taki sprowadzany co zawsze
    ma 150kkm

    Icek

  • 27. Data: 2010-07-14 14:46:53
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Lip, 10:42, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Ja bym się zastanowił na ile taka praca Cię interesuje. Może się okazać że
    > takich kwiatków będziesz mieć niedługo więcej i połowę co zarobisz oddasz z
    > powrotem. Bo to jest trochę tak jakby pracownika np przy tokarce winić za
    > każde złamane wiertło czy nóż.

    A myślisz, że nie szukam ? non stop i tak od 3 miechów...

  • 28. Data: 2010-07-14 14:57:05
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Lip, 12:02, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > Ma AC? To można tłuc, rysować - przecież zapłaci ubezpieczyciel.
    > To, że samochód straci na wartości, przez jakiś czas może być wyłączony z
    > użytku, że być może wzrośnie składka ubezpieczenia -  takiego pracownika już
    > nie interesuje...
    > Ma gwarancję? To jeszcze lepiej, żaden krawężnik nie jest za wysoki, żadna
    > dziura nie jest za głęboka...
    > Tak, wiem... Przesadzam. Jednak znam wiele przypadków, w których kierowcy
    > jeżdżący służbówką robią rzeczy, których nie zrobiliby swoimi wypacykowanymi
    > szrotami... Dlatego nie dziwi mnie, że przez to w niektórych firmach

    ja wiem jak to wygląda, ale wierz mi, że nie jestem kierowcom pokroju
    przedstawiciela handlowego.

  • 29. Data: 2010-07-14 15:08:16
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Lip, 13:36, "andreas" <a...@o...pl> wrote:

    > Opisz jak wygląda Twój przeciętny dzień pracy.

    Jestem informatykiem zatrudnionym w pełnym wymiarze godzin. Pracuję w
    centrali ale czasami jak zdalnie nie da się wykonać pewnych czynności
    to jadę na filię. Filii jest 15 i ta liczba ciągle wzrasta. Dodam, że
    to NZOZ. Odpowiadam za wszelkiej maści backupy, serwis komputerów i
    urządzeń biurowych, zdalne wsparcie użyszkodników, przygotowanie
    dokumentów (druki) do pracy dla zespołów. Prowadzę rejestr wydawania
    środków medycznych, system zamówień materiałów biurowych (rejestr i
    system jest autorski), teraz doszła mi jeszcze inwentaryzacja sprzętu
    komputerowego na wszystkich filiach. Płaca to 1000-1400 PLN w
    porywach.

    i tak od roku.

  • 30. Data: 2010-07-14 15:13:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    system jest autorski), teraz doszła mi jeszcze inwentaryzacja sprzętu
    komputerowego na wszystkich filiach. Płaca to 1000-1400 PLN w
    porywach.

    zmienilbym prace. Ja wiecej place za mieszkanie ;)

    Icek