  • 11. Data: 2010-09-14 09:28:08
    Temat: Re: pro?ba o pomoc
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 14.09.2010 11:24, ErgoSum wrote:
    > ale "Marko1a" pytal jaki bank obsluguje konta za darmo...?

    A to akurat proste jest: żaden :)

    --
    duddits

  • 12. Data: 2010-09-14 09:36:24
    Od: n...@s...com

    On Tue, 14 Sep 2010 11:28:08 +0200, duddits <d...@N...pl>
    wrote:

    >A to akurat proste jest: żaden :)

    Co Ty nie powiesz! :)
    Mowisz ze na tajnym koncie w mbanku gromadzi mi sie debet i beda
    musial go splacac do konca zycia ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2010-09-14 09:47:12
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 14.09.2010 11:36, n...@s...com wrote:
    > Mowisz ze na tajnym koncie w mbanku gromadzi mi sie debet i beda
    > musial go splacac do konca zycia ? :)

    mBank AFAIK nie ma w swojej ofercie tajnych kont, ale mogę się mylić.

    --
    duddits

  • 14. Data: 2010-09-14 10:35:19
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Wrz, 11:18, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Jak jesteś ładna i w miarę młoda to za sponsora mogę być.

    O! Widze, ze sumienie jednak ruszylo....

    --
    amos

  • 15. Data: 2010-09-14 10:42:06
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-14 12:35, amos pisze:

    > O! Widze, ze sumienie jednak ruszylo....

    Młode dziewczyny zazwyczaj nie zdają sobie sprawy, na jakich pieniądzach
    siedzą.

    Ale tam była wzmianka o dziecku, więc to już raczej nieaktualne.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 16. Data: 2010-09-14 10:42:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    duddits napisał(a):
    > A to akurat proste jest: żaden :)

    mBank, przeciez juz tu ktos pisal

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2010-09-14 10:56:00
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 14 Wrz, 09:08, ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > nadzieje że ludzie których stac na drogi sprzęt rzucą jakis grosz kobiecie
    > która jest na skraju wytrzymałości..ale pomyliłam sie...tak mi szkoda...

    do udzielania pomocy osobom w potrzebie powolane sa osrodki pomocy
    spolecznej, ew. inne pozarzadowe organizacje charytatywne
    do rozwiazania problemu meza alkoholika odpowiednie funkcje sprawuja
    organy porzadkowe panstwa, w tym policja oraz w razie potrzeby sady
    w razie potrzeby istnieja instytucje typu dom samotnej matki, gdzie
    mozna sie udac po pomoc

    absolutnie nie widze powodu, dla ktorego mialbym oddawac swoje
    pieniadze anonimowej osobie tylko dlatego, ze wypisuje lzawe
    historyjki i ordynarnie usiluje pogrywac na uczuciach. przykre ale
    siec jest pelna oszustow
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 18. Data: 2010-09-14 13:06:20
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >mBank, przeciez juz tu ktos pisal

    No i jeszcze ten... no...
    mBank..;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2010-09-14 13:09:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    jeszua <j...@g...com> wrote:

    >.. przykre ale siec jest pelna oszustow

    Ojtam, ojtam... w dzisiejszych czasach prawie kazdy rodzaj
    dzialalnosci dalby sie podciagnac pod "moralnie podejrzane"...
    Ty nie dasz, ja nie dam (bo nie mam;) ale znajdzie sie taki co da i
    nie bedzie wydziwial. Na tym to polega jak i kazdy inny byznes.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 20. Data: 2010-09-14 13:17:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-14 15:06, Użytkownik Jacot napisał:

    > No i jeszcze ten... no...
    > mBank..;)

    W ramach różnych promocji w większości banków można
    założyć tzw. "konto internetowe" bez opłaty za prowadzenie
    przez jakiś tam okres.
    Tyle że nie wiem dlaczego do prowadzenia działalności
    zarobkowej poprzez żebraninę internetową konto bankowe
    musi być bezpłatne ? jakiś przepis na to jest czy jak ?
    Skoro są dochody to konto można chyba opłacić.