    From: jeszua <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: prośba o pomoc
    Date: Tue, 14 Sep 2010 03:56:00 -0700 (PDT)

    On 14 Wrz, 09:08, ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > nadzieje że ludzie których stac na drogi sprzęt rzucą jakis grosz kobiecie
    > która jest na skraju wytrzymałości..ale pomyliłam sie...tak mi szkoda...

    do udzielania pomocy osobom w potrzebie powolane sa osrodki pomocy
    spolecznej, ew. inne pozarzadowe organizacje charytatywne
    do rozwiazania problemu meza alkoholika odpowiednie funkcje sprawuja
    organy porzadkowe panstwa, w tym policja oraz w razie potrzeby sady
    w razie potrzeby istnieja instytucje typu dom samotnej matki, gdzie
    mozna sie udac po pomoc

    absolutnie nie widze powodu, dla ktorego mialbym oddawac swoje
    pieniadze anonimowej osobie tylko dlatego, ze wypisuje lzawe
    historyjki i ordynarnie usiluje pogrywac na uczuciach. przykre ale
    siec jest pelna oszustow
    --
    jeszua
    ck krakoff