eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia(prośba) numery dial-upRe: (prośba) numery dial-up
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (prośba) numery dial-up
    Date: Sat, 1 Aug 2009 18:43:13 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 35
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <h41eak$b48$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h42g3o$grg$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <h42jp5$jpv$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <h42ltj$lq3$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <h4ur20$soh$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a73e3f3$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a74844d$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-204-189.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1249152193 9072 87.205.204.189 (1 Aug 2009 18:43:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2009 18:43:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228755
    [ ukryj nagłówki ]

    Sempiterna napisała:

    >>> A coś w stylu zapętlona czarna taśma w faksie, dzwonimy i...?
    >>
    >> Że niby ja bym miał się do takich praktyk uciekać? A w życiu!
    > ...
    >> Wystarczy zakomunikować to w kolejnym piśmie, a w odpowiedzi
    >> dostajemy znowu na przykład wywód o śmierdzących onucah jakiegoś
    >> marszbatalionu. Po kilkakrotnej wymianie takich listów nikt już
    >> nie wie o co chodzi.
    >
    > Jarku, a może zamiast się na to pieklić, to wykorzystać to, czyli np.
    > gdy nie działa telefon, to poskarżyć się na piszczące drzwi w
    > telepunkcie, gdy trzeszczy podczas rozmowy, ochrzanić ichnią
    > sprzątaczkę, że nie włączyła klimatyzacji... Zebrać doświadczenia od
    > innych, tj. co zgłaszali i na co odpowiedziano, wrzucić to do komputera
    > niech przetrawi i wtedy mieć algorytm... acha, trzeba włączyć usługę
    > prezentacji? No to smarujemy reklamację na to, że zachmurzenie nadeszło
    > od południa, a nie od północy... Odrzucać połączenia anonimowe? Napisać,
    > że się nie lubi ministra rolnictwa, a prezes banku jeździ zardzewiałym
    > maluchem... itd, itp... Kojarzy mi się film animowany "12 prac
    > Asterixa", jedną z nich było pokonanie biurokracji. Trochę potrwało, gdy
    > wpadli (Asterix z Obelixem) na pomysł, jak pokonać biurokratów ich
    > własną bronią...

    I co mi to da? Jak usługę zamawiam i płacę za nią, to chcę by była
    wykonana. Jak nie jest wykonana należycie (wiem, to się może zdarzyć,
    zwłaszcza jeśli firma duża), to chcę, by po interwencji od razu była
    reakcja i aby nastąpiła poprawa. Od pilnowania sprzątaczek i zawiasów
    w drzwiach telepunktów niech sobie zatrudnią pracowników dozoru.
    Nic mi do tego. Na ten temat nie mam ochoty rozmawiać. Ja po prostu
    zmieniłem usługodawcę.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: