  • 11. Data: 2010-05-24 15:54:26
    Temat: Re: projekty na konkurs mazdy
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    kamil pisze:

    > "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > news:htdvh4$nk9$1@news.onet.pl...
    >> U?ytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >> news:htdqo4$q26$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >>> Ale inne pomysly tez sa dobre:
    >>
    >> To jest swietne :D
    >>
    >> http://www.mazdadesign.pl/praca,100.html
    >
    > Powypadkowy? :)

    IMO facet nieudolnie splagiatował Megane II :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2010-05-24 17:09:58
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "rumun"
    > hej, bierzecie udział w konkursie mazda design? moglibyście zagłosować na
    > ten
    > projekt http://www.mazdadesign.pl/praca,187.html ? mimimi :)
    > jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać głos
    > :)

    Przekaz synkowi aby to jeszcze dodatkowo sobie pokolorowal (najlepiej
    kredkami swiecowymi) to zdecydowanie
    powinno zwiekszysc jego szanse w konkursie. :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-05-24 17:42:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    rumun wrote:
> [...]
    > mimimi :)
    > jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać

    Wiele z tych prac, w tym twoja, pochodzi chyba z konkursow organizowanych w
    szkole specjalnej.

    Ja sie wyleczylem z konkursow po takim organizowanym przez Orlen. Robili
    wowczas konkurs na nazwe sklepow przy stacjach benzynowych (nie wiem w koncu
    jak sie one nazywaja, kawa+hot dog to sie nazywa `stop cafe`).

    No i wiecie kto zgarnal glowna nagrode QRWA na nazwe sklepu z drogimi chipsami,
    batonami i cola przy smierdzacej spalinami i benzyna stacji???

    Ten kto wymyslil nazwe "czarodziejski ogrod"! Nosz QRWA ze tez mi sie nie
    skojarzylo to!

    No to juz wiecie ze znajomi krolika dostali cenne nagrody rzeczowe a inni
    zrobili z siebie frajera. Oczywiscie te sklepiki nazywaja sie zupelnie inaczej
    ale nie o tym...

    Tankuje na orlenie jak mam wielka potrzebe, szkoda kilku papierkow na baku :)

  • 14. Data: 2010-05-24 20:18:33
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rumun" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na ten projekt http://www.mazdadesign.pl/praca,187.html ? mimimi :)
    > jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać głos

    Heh konkurs na poziomie :D
    Ciekawe co by powiedzieli na patent monitora z konsolą PS2, tunerem TV i
    odtwarzaczem DVD, do tego CAR PC :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 15. Data: 2010-05-24 20:53:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 24 May 2010 14:22:53 +0200, Kwik napisał(a):

    > http://www.mazdadesign.pl/root/files/209/praca.pdf
    > 15-sto calowy LCD przed oczami kierowcy??? Mam wlasnie taki monitor
    > laptopa przed soba, jakos nie wyobrazam sobie zwracac uwage na niego i
    > jeszcze na droge.

    Podobny patent nawet w Amazonie sprzedają:
    http://www.amazon.com/Mobile-Office-WM-01-Laptop-Ste
    ering/dp/B000IZGIA8/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=automotive&
    qid=1274726980&sr=8-2

    Są też fotki od zadowolonych użytkowników:
    http://www.amazon.com/gp/customer-media/product-gall
    ery/B000IZGIA8/ref=cm_cmu_pg_setImg?ie=UTF8&totalIma
    ges=79&pageSize=10&sort=rating&currentImagePage=0&cu
    rrentImagePageOffset=0&currentImageID=mo3Q1V5MGJA973
    9&action=setImg&page=0
    http://www.amazon.com/gp/customer-media/product-gall
    ery/B000IZGIA8/ref=cm_cmu_pg_setImg?ie=UTF8&totalIma
    ges=79&pageSize=10&sort=rating&currentImagePage=0&cu
    rrentImagePageOffset=7&currentImageID=moAT12E9LLYIFW
    &action=setImg&page=0
    http://www.amazon.com/gp/customer-media/product-gall
    ery/B000IZGIA8/ref=cm_cmu_pg_setImg?ie=UTF8&totalIma
    ges=79&pageSize=10&sort=rating&currentImagePage=0&cu
    rrentImagePageOffset=8&currentImageID=mo5ES3WC0UED5G
    &action=setImg&page=0

    Ma szansę chwycić ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2010-05-24 21:08:33
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > rumun pisze:
    > (ciach!)
    > Hehe, dzieki za linka, niezly ubaw. Co do lodowki to IMO nonsens - jak
    > ktos juz napisal, po co to komu (chyba ze to wnetrze kampera...). Jakos
    > nie wyobrazam sobie zeby ktos kupujac auto wzial je "z lodowka" ktora
    > pewnie bedzie kosztowala min.1kpln na liscie wyposazenia dodatkowego.
    > Ale inne pomysly tez sa dobre:
    > http://www.mazdadesign.pl/root/files/209/praca.pdf
    > 15-sto calowy LCD przed oczami kierowcy??? Mam wlasnie taki monitor
    > laptopa przed soba, jakos nie wyobrazam sobie zwracac uwage na niego i
> [...]

    http://www.mr2forum.de/index.php?page=Thread&threadI
    D=42132

    O tu już ktoś to wdrożył :)

    Monitor 15" owszem ale w suficie i dla pasażerów, połączony z jakimś
    kombajnem multimedialnym i konsolą gier to wspaniała rzecz :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 17. Data: 2010-05-24 21:48:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-24 17:42:48 +0200, "Papkin" <s...@s...net> said:

    > Wiele z tych prac, w tym twoja, pochodzi chyba z konkursow
    > organizowanych w szkole specjalnej.

    To, co napisałeś, nie jest OK.
    W szkołach specjalnych projekty przygotowuje się z należytą troską.
    ;)

    > Ja sie wyleczylem z konkursow po takim organizowanym przez Orlen.
    > Robili wowczas konkurs na nazwe sklepow przy stacjach benzynowych(...)

    Ty z tych naiwnych?
    Konkursy są organizowane w zupełnie innym celu, niż się postronnym może
    wydawać.

    <http://adkuchni.blox.pl/resource/tajemniceprzetargo
    w.jpg>

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-05-25 11:00:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in message

> [...]
    > wowczas konkurs na nazwe sklepow przy stacjach benzynowych (nie wiem w
    > koncu jak sie one nazywaja, kawa+hot dog to sie nazywa `stop cafe`).

    Poczytaj regulaminy wiekszosci polskich pozal sie boze konkursow
    fotograficznych. Wyslesz im prace, ktora beda pozniej za darmo uzywac w
    bannerach, ulotkach i diabli wiedza gdzie jeszcze, a wygra corka kolegi.

    Pozdrawiam
    Kamil