eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprogramowanie w C - bardzo ogólne pytanie o filozofię. Arduino w roli programatora pralki › Re: programowanie w C - bardzo ogólne pytanie o filozofię. Arduino w roli programatora pralki
  • Data: 2017-10-30 16:49:59
    Temat: Re: programowanie w C - bardzo ogólne pytanie o filozofię. Arduino w roli programatora pralki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-30 o 15:28, slawek pisze:
    > Acha... Tylko że w bibliotece OWL były ze dwa goto. I one się czasem
    > używały. Z oczywistym błędem: nie było wywołań destruktorów.

    Otwierasz mi oczy :)

    > A takie GCC jest za free (LGPL) i działa bez problemów. Nie wspominając
    > o MSVC, które ostatnimi czasy też jest free nawet do komercji
    > (aczkolwiek są ograniczenia).

    Ostatnio opanowywałem LibreCAD i uczyłem się obchodzić jego błędy.
    Obecnie (w wolnych chwilach) próbuję zapoznać się z Inkscape (tylko, że
    tych wolnych chwil brakuje).
    A wszystko to w przerwaniu przenoszenia się z Protela do KiCada
    (biblioteki KiCada mi nie pasują więc mam w planie, że najpierw mój
    zestaw footprintów a dopiero potem pierwsza płytka).
    Przydało by się opanować jakiś język ukierunkowany na przetwarzanie
    plików tekstowych którymi posługuje się KiCad bo nie wiem, czy Bom bez
    tego da się zrobić.
    Brakuje mi wątków aby w którymś jeszcze zająć się środowiskami/
    kompilatorami C++.
    P.G.