  • 21. Data: 2013-03-03 19:29:47
    Temat: Re: programował ktoś na taki sprzęt?
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 marca 2013 10:50:56 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:
    > Przypomniała mi się ta stronka marcin borowiec blog
    >
    > Tam jest zestawienie typu 4 rdzenie x 4 floaty (sse) x 2 (mul add) versus
    > 30 mikroprocesorów x 8 shaderprocesorow x 2 (mul add)
    Czyli sprzętowo 4 jednostki vs 240 jednostek? Jaki był wynik tego
    zestawienia?

    > Tak naprawdę trzebaby zacząć pisać żeby wiedzieć jak to wygląda a to
    > masa roboty
    Nie wiem, ale gdy przeglądałem książeczkę wprowadzającą do CUDA, to
    nie wydawało się aby pisanie wiązało się z masą roboty. Nie wiem, ale wydaje
    się podobnie jak na inne platformy.

    > (o ile latwiej wynająć studenta kazać mu to robic i przyjść po miesiącu
    > zobaczyć czy coś z tego wychodzi niż samemu to zacząć robić ;( Mi ostatnio
    > diablo nic się nie chce
    Wolałbym zapłacić ekspertowi żeby mnie nauczył :)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-03-03 20:38:27
    Od: Adam Majewski <a...@o...pl>

    On 03.03.2013 19:24, M.M. wrote:

> [...]
    > opisanych przykładów na windowsa, linuxa i maca.
    > http://docs.nvidia.com/cuda/cuda-samples/index.html
    >
    > Ostatnio w księgarni wpadła mi w ręce polskojęzyczna książeczka
    > wprowadzająca do CUDA. Myślę że jakby przeciętny programista
    > poczytał przykłady w których uzyskano przyspieszenie 100x, to
    > nie powinien mieć większych problemów z optymalizacją własnych
    > programów.
    >
    > Niestety, szacując na oko, nvidia wydaje się najdroższa w
    > stosunku do wydajności. Materiały edukacyjne innych producentów,
    > pewnie też są dostępne, ale jakoś tak łatwo nie wpadły mi w ręce.

    Zapraszam do podzielenia się doświadczeniemi , np na :

    http://pl.wikibooks.org/wiki/Programowanie_w_systemi
    e_UNIX/CUDA
    http://pl.wikibooks.org/wiki/Programowanie_w_systemi
    e_UNIX/OpenCL

    Pozdrawiam

    Adam

  • 23. Data: 2013-03-03 21:36:44
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 marca 2013 20:38:27 UTC+1 użytkownik Adam Majewski napisał:
    > Zapraszam do podzielenia się doświadczeniemi , np na :
> [...]

    Redeon tak pobił teslę?
    http://clbenchmark.com/result.jsp
    Coś mi się nie chce wierzyć, to chyba
    jednak problem złego wykorzystania zasobów...