  • 1. Data: 2013-02-27 13:16:22
    Temat: Opublikowanie programu w sieci
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    Witam

    Gdzie można założyć sobie konto i opublikować własny program freeware w
    sieci, ale bez źródeł (sourceforge.net nie wchodzi w grę bo tam chyba
    wymagają kodu źródłowego)?
    Zakładanie własnej strony też nie wchodzi w grę dla jednego małego programu.

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2013-02-27 14:02:25
    Temat: Re: Opublikowanie programu w sieci
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 13:16:22 +0100, inst4nce napisał(a):

> [...]
    > wymagają kodu źródłowego)?
    > Zakładanie własnej strony też nie wchodzi w grę dla jednego małego programu.

    NTG
    pytaj na pl.comp.www

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-02-27 19:04:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-02-27 13:16, inst4nce wrote:
    > (sourceforge.net nie wchodzi w grę bo tam chyba
    > wymagają kodu źródłowego)?

    Są projekty ktore publikują binaria na SF bez kodu.

  • 4. Data: 2013-02-27 20:54:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    inst4nce <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wymagają kodu źródłowego)?
    > Zakładanie własnej strony też nie wchodzi w grę dla jednego małego programu.

    Z ciekawości - dlaczego nie chcesz udostępnić kodu źródłowego?

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 5. Data: 2013-02-27 22:31:20
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    > Są projekty ktore publikują binaria na SF bez kodu.

    Myślałem, że nazwa sourceforge i napis na głównej stronie "Find, Create,
    and Publish *Open Source* software for free" sugeruje, że tam jest tylko
    oprogramowanie Open Source, czyli muszą być źródła.

    Ja chcę opublikować program o statusie Freeware do użytku domowego i
    komercyjnego, ale bez źródeł.

    A tak przy okazji - masz link do takiego przykładowego projektu na SF
    bez źródeł?

  • 6. Data: 2013-02-27 22:57:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-02-27 22:31, inst4nce wrote:
    > A tak przy okazji - masz link do takiego przykładowego projektu na SF
    > bez źródeł?

    edautils o ile pamiętam, ale niestety SF właśnie leży i nie działa :/

  • 7. Data: 2013-02-28 16:22:04
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    Chodzi pewnie nie tylko o wrzucenie instalki na jakiś serwer, ale o zapodanie w takim
    miejscu gdzie byłby często przegladany, nie? Tez nie wiem, wiem że na androidzie czy
    gdzieś np niektórzy żalą sie że próg nie jest odwiedzany.

  • 8. Data: 2013-02-28 16:22:08
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

  • 9. Data: 2013-03-01 21:57:17
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2013-02-27 20:54, Adam Wysocki pisze:

    > Z ciekawości - dlaczego nie chcesz udostępnić kodu źródłowego?

    A odwrotnie - dlaczego ma go udostępnić?

    pozdrawiam,
    Pzemek O.

  • 10. Data: 2013-03-02 02:45:16
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 01/03/2013 20:57, Przemek O wrote:

    > A odwrotnie - dlaczego ma go udostępnić?

    A dlaczego "ma"?

    Poza tym ja na przykład bym się dwa razy zastanowił zanim bym ściągnął z
    sieci i uruchomił "mały program" który podobno coś tam robi, ale nic mi
    nie wiadomo o tym, żeby ktoś faktycznie go używał. I chyba nie jestem w
    tym kompletnie odosobniony.