  • 1. Data: 2009-10-06 17:58:33
    Temat: program na WM do nagrywania rozmow
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy istnieje na Windows Mobile 6.1 program
    ktory będzie po prostu nagrywał wszyskie rozmowy jak leci
    bez sygnału dzwiękowego,

    cos podobnego uzywałem na symbianie VOX Track

    czyli nagrywa i np kasuje z automata po miesiącu

    lub w ostatecznosci ma mozliwosc wlaczenia nagrywania jednym przyciskiem
    podczas rozmowy

    dzięki za odpowiedz
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-07 12:55:00
    Temat: Re: program na WM do nagrywania rozmow
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Amir" <d...@g...pl> Odpowiedz na news:hag0bl$4m$1@inews.gazeta.pl:

    > Czy istnieje na Windows Mobile 6.1 program
    > ktory będzie po prostu nagrywał wszyskie rozmowy jak leci
    > bez sygnału dzwiękowego,

    Jest kilka takich programów ja używam Vito Audio Note.

    > cos podobnego uzywałem na symbianie VOX Track
    >

    > czyli nagrywa i np kasuje z automata po miesiącu

    Ale czy kasuje sam to nie wiem. Co kilka tygodni zgrywam wszystkie rozmowy na
    dysk i kasuje z karty.
    Ale nie każdy fon z WM potrafi nagrywać rozmowy. Np LG KS20 nie potrafi i
    prawdopodobnie KS360 też nie.
    Wszystkie HTC i Samsungi potrafią, choć przy nie których modelach HTC ponoć
    trzeba coś kombinować.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 3. Data: 2009-10-07 15:51:43
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    [...]
    > Wszystkie HTC i Samsungi potrafią, choć przy nie których modelach HTC
    > ponoć
    > trzeba coś kombinować.
    [...]

    Czy możesz coś więcej napisać odnośnie modeli HTC? Mnie interesuje jak
    działa ten program pod HTC TyTN II. Czy działa, jeśli nie to czy może ktoś
    wie jaki program będzie działac na tym modelu HTC.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 4. Data: 2009-10-07 19:36:16
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Krzysiek pisze:

> [...]
    > działa ten program pod HTC TyTN II. Czy działa, jeśli nie to czy może
    > ktoś wie jaki program będzie działac na tym modelu HTC.

    spróbuj Auto Call Recorder, z XDA-Developers. wydaje mi sie ze powinien
    działać na HTC.
    ToMasz