  • Data: 2014-05-06 14:32:49
    Temat: Re: program konsolowy
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 14:18:41 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> [...]
    c++" jest dosyc ordynarnďż˝ wypowiedzďż˝] w liceach uczďż˝

    > c++ nie jest trudniejsze niďż˝ biologia w liceum.
    >
    > Mo�e dlatego, �e mi prowadzi�a pani po mikrobilogii;)
    >

    > Nie r�b z dziewczyn kretynek, kt�re nie ogarniaj�

    moglyby sie tego nauczyc (pomagalem jednej to wiem jak to idzie, na drugi dzień
    przyszła z potrójną piątką jak
    zwykle) tylko ze c++ sie do tego wyjatkowo mz nienadaje by katowac nim
    uczennice, do takiej nauki w szkole jest
    potrzebny jakis fajny sandbox z dostepem
    do jakiegos prostego api do grafiki

    nie chodzi o to ze nie moga ogarnac
    tylko o to ze program liceum ma
    wazniejsze i bardziej potrzebne