  • Data: 2014-05-06 14:31:38
    Temat: Re: program konsolowy
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.05.2014 13:33, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > O czym ty piszesz.... Programowania zacząłem uczyć się w szkole
    > podstawowej,

    W moim przypadku był to kurs pascala i c++ z CD action;-)
    Skądś zdobyłem deplhi a potem c++ buildera i miałęm radochę
    z robienia okienek z buzikami;-)

    > w liceum eksperymentalnie mieliśmy zajęcia z programowania
    > prowadzone w pierwszych 2 klasach,

    U mnie był excell... Klasa równolegle miała programowanie
    w pascalu. Nauczyciel: "jak nam szybko pojdzie moze pod
    koniec wprowadzimy tablice".

    > więc 17 lat to raczej późno....

    Większość poradnego programowania uczy się dopiero
    na studiach. Ale Jeśli celem jest odblokowanie pewnych
    możliwości w mózgu, to rzeczywiście późno. Krąży
    opinia, że na np na matmę czas jest do ok 13 roku życia,
    jak się nie nauczy myśleć abstrakcyjnie, to będzie cieżko.

    pzdr
    bartekltg