  • Data: 2010-06-22 18:48:48
    Temat: Re: program do "obróbki" zdjęć cyfrowych
    Od: Pirate <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Pirate" hvki3q$9pl$...@i...gazeta.pl

    > Canona daje program do obróbki RAWa. Zapewne i inni producenci aparatów
    > dają. :)

    > Efekt czerwonych oczu to efekt złego fotografa, nie złej lampy. :)
    >
    > Moje rady:
    >
    > -- osie optyczne oczu i aparatu powinny znaleźć się na jednej
    > linii (mamy parę oczu, ale czasami widzimy tylko jedno) lub
    > na jednym poziomie (jak widać parę oczu) pod (lub nad) osią
    > widzenia lampy
    >
    > wówczas czerwień dna oka widać będzie, ale poniżej (lub powyżej)
> [...]
    Witam
    Może i ja się nie znam.

    Ale mając kiedyś EOS-a z Metz-em 60 CT4 nigdy na zdjęciu nie zobaczyłem
    czerwonych oczu.

    Z erą nastania małpek na kliszę na zdjęciach pojawiły się czerwone oczka.

    Może inni tak twierdzą co innego ale ja ze swojego doświadczenia mam
    takie spostrzeżenia.

    Pozdrowienia
    piratee