  • 31. Data: 2010-06-20 16:11:36
    Temat: Re: profil 45, 18 cali, proszę o opinie.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4c1de183$0$17088$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wow, w koncu dodali wskaznik temepratury plynu chlodniczego :)

    Jednak nie. Są konsekwentni. To jest wskaźnik temperatury oleju.

  • 32. Data: 2010-06-20 18:04:43
    Temat: Re: profil 45, 18 cali, prosz? o opinie.
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze:
    > U?ytkownik "Pete"<n...@n...com> napisa? w wiadomo?ci

    > OT - specjalnie dla fan?w dresowoz?w: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10#

    Ładna furka. Dobry masz gust.

  • 33. Data: 2010-06-20 18:13:38
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-06-20 16:08, Pete pisze:

    > "Grzegorz Prędki" wrote
    >
    > Dodali? Zawsze byl.

    Wody? W e60 535d napewno nie ma.

  • 34. Data: 2010-06-20 19:34:09
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Ładna furka. Dobry masz gust.

    Dzięki. Wnętrze jest super ale cały czas się przyzwyczajam do tej bieli na
    zewnątrz. No i momentami standardowe 17 calowe felgi z balonowatymi oponami
    też średnio wyglądają ale za to widzę, że kręgosłup będzie szczęśliwy :)

  • 35. Data: 2010-06-20 19:35:01
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Fajny. Gratulacje!

    Wiedziałem, że zrozumiesz ;)

  • 36. Data: 2010-06-20 21:26:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze:
    > OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10#
    > Dopiero zrobiłem 200 km. w tym dzisiaj rano DC-Glinojeck i z powrotem. Auto
    > rewelacyjne, regulowane zawieszenie VDC miód malina bo zmienia też siłę
    > wspomagania i punkty zmiany biegów w automacie. Natomiast 523i jest jednak
    > ciut za słabe i kopię się w tyłek, że 528i nie wziąłem. Zagapiłem się i
    > myślałem, że różnica w cenie jest dużo większa. Tak byłoby 250+ koni a nie
    > 200+. Po dieslu kręcenie się rzędowej szósteczki i redukcje łopatkami to
> [...]

    Wiem, że to dwa mało porównywalne auta, ale jednak poproszę: odnieś tę
    poezję jakoś do Ferrarki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2010-06-20 21:39:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Przemek V pisze:
    > Jednak nie. Są konsekwentni. To jest wskaźnik temperatury oleju.

    Gratulacje fajne auto :)
    To typowa temp. oleju podczas normalnej jazdy?
    Srednia spalania 14,9/100 - po zabawie rozumiem?:) Ciekawe jaka bedzie
    przecietna srednia dla tego auta...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-06-21 08:47:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 10:34:12 -0500, Pete wrote:
    >"Filip KK" wrote
    >
    >Chodzi o to, ze przewaznie felgi 18" sa sporo ciezsze od 16", wiec tak
    >czy inaczej go zamuli - wolniej sie bedzie rozpedzal i dluzej zajmie

    Czy wy nie przesadzacie ? Ile moga _wiecej_ wazyc takie felgi ?
    10kg ? W aucie ktore ma ponad 1.5t ..

    J.

  • 39. Data: 2010-06-21 11:42:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2010 09:46:27 +0200, Przemek V napisał(a):

    > OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10#

    No ładne cacko!
    Gratuluje wyboru ;)

    Tak BTW - poprzednik aż tak się zaczął sypać?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 40. Data: 2010-06-21 13:30:00
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 19.06.2010 13:16, Filip KK pisze:
    > Witam,
    >
    > co sądzicie o profilu 45 na 18 calowej obręczy? Proszę o wypowiedź osób,
    > które jeździły już na takich kółkach. Masa pojazdu: ~1800kg
    > Czy będzie to taczka? Czy profil 45 pozwoli "wypośrodkować" odczucie
    > taczki i komfortu? Obecnie jeżdżę na profilu 50 i jest dobrze.
    > (wypowiedzi osób, które jeździły na niższym profilu mnie nie interesują) :)
    >
    > Pozdrawiam
    Teraz mam w Insigni 245/45R18 i jest bardzo dobrze. Polecam :-)

    Pozdro
    WOJtek
    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki