    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: procesor czy grafika do montażu filmów?
    Date: Thu, 18 Aug 2011 14:48:55 +0200

    "kamil" j2ij3o$7pp$...@i...gazeta.pl

    > 2GB przeglądarka, 2GB system na dzień dobry..
    > Eneuelu, ty znów leków nie wziąłeś?

    Wziąłem -- witaminę PP i witaminę B1. :)
    200 mg i 25 mg

    U mnie często Opera zajmuje ponad 2 GiB RAMek. :)
    Wiem, że nie każdy ma na tyle stabilny system, żeby
    naraz otworzyć wiele okienek, ale cóż... :)

    System sam może nie zabiera 2 GiB, ale system z dodatkami -- zabiera.
    A ja uważam, że nie należy uruchamiać pustego systemu -- bo i po co? :)
    To tak, jakby jeździć pustą ciężarówką. :)

    Ja nierzadko naraz potrzebuję: Opery, IE i Chromej. :)
    (bo jedna przeglądarka nie obsługuje wszystkiego, lub obsługuje, ale źle)
    Na dodatek nierzadko (teraz na przykład) korzystam naraz z dwóch komputerów. :)
    (tu piszę i czytam, tam porządkuję)

    -=-

    Oglądam filmy, uruchamiam wirtualne komputery, przeglądam strony WWW...
    Wszystko to zajmuje pamięć... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'