    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: procedura tworzenia programów
    Date: Sat, 18 Feb 2012 15:21:05 +0000 (UTC)

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > Gdy programowalem w parach to te odpowiednie warunki wygladaly mniej/wiecej
    > tak ze para miala dwa komputery (te komputery do tworzenia softu, bo do
    > uruchamiania to jeszcze inna bajka). Nie chce bynajmniej przez to
    > powiedziec ze programowanie w parach jest do dupy, twierdze wrecz
    przeciwnie,
    > uwazam ze jest bardzo dobre. Ale jest wlasnie takie ale, ze para z rozna
    > czestotliwoscia w zaleznosci od zadania dochodzi do wniosku ze ja cos
    > zrobia osobno to jednak bedzie szybciej/lepiej. Praca w parach jest bardzo
> [...]
    tez zgadzam sie ze programowanie w parach moze byc fajne,
    poza sumą pomysłow mozna tez dodac ze w ten sposob podtrzymywane
    jest zainteresowanie tematem, ostatnio pracowalem w jednej
    firmie ze swietnym w sumie kolesiem, ja pisalem jedno on
    drugie ale sporo rozmawialismy ja mu mowilem co i jak bo
    nie znal wielu pojec on jako ze pracowal tu wczesniej o
    sprawach dotyczacych lokalnych projektów i bylo to bardzo
    ok - w firmach najlepiej wspominam pracowanie w grupie
    we dwojke (gdzie komunikacja jest bezposrednia i
    zageszczona) a najgorzej w sporej grupie - nie mamm
    doswiadczen w pracowaniu stricte parami nad tym samym
    zagadnieniem ale podejrzewam ze moze to byc calikem ok