  • Data: 2002-09-07 07:30:42
    Temat: Re: problemy z DSL we Wrocku
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Krakowiak" napisał w wiadomości:
    > możliwe że macie problem, z poziomem zabezpieczeń - jeżeli ustawiona je na
    > "maxa" www może nie działać

    1) poziom zabezpieczen sprawdzalem, ustawiony na pelny dostep
    2) problem powstal dopiero teraz, chyba od 2 czy 3 dni
    3) ogolnie strony www raz wchodza, a raz nie, a jak juz to czeka sie na nie
    dosc dlugo. Gdyby to bylo zwiazane z poziomem zabezpieczen, moglyby
    wchodzic, albo nie wchodzic w ogole w razie blokady na firewallu.

    Do mojego ojca dzis polpakowcy dzwonili i mowili ze jakas pule adresow IP
    zmienili, niestety nie wiem dokladnie jaka.
    Jakos nie widze poprawy, chociaz rano smigalo calkiem niezle.

    SCV