  • Data: 2002-09-10 06:16:44
    Temat: Re: problemy z DSL we Wrocku
    Od: Marcin Kulas <h...@c...dziura.com> szukaj wiadomości tego autora

    pp wrote:
    > w końcu kobitka z polpaku przyznała, że wrocław ma problemy z dsl'em
    > i jest cos z routerami we wrocławskim oddziale

    Mam nadzieję, że chodzi o 195.205.233.89, i że Wasze telefony
    zmobilizują ich do reakcji po prawie półrocznym olewaniu kwestii.

    > jutro od 8-mej rano nękam tych techników
    > i dobrze byłoby, żeby każdy posiadacz pseudołącza jakim na razie jest
    > internetdsl od tepsy złapał jutro od rana za telefon i gnębił ich i gnębił
    > niech ruszom dupska bo mnie szlag trafia :)

    Niech moc będzie z Wami.

    PS.
    Już się przymierzałem do kupienia DSL'a, ale widzę, że wpadłbym
    z deszczu pod rynnę. :(

    --
    Marcin Kulas http://hit.kropka.net
    Odpisując na priv usuń przymiotnik z mojego adresu