  • 1. Data: 2009-02-04 10:23:00
    Temat: problem z suzuki
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    witam

    Dzownił do mnie kuzyn i opisał mi tak swój problem:

    - odpala ale strzela z wydechu
    - zalewa dwie świecie
    - nie chce ruszyć nawet z jeden
    - jest iskra na każdej ze świec (po odpaleniu zaraz je zalewa)

    Pewnie problem z zapłonem albo zaworami. Może ktoś pomóc? Zależy mi
    na szybkiej odpowiedzi.

    Motocykl: susuzki gsx 600f

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 2. Data: 2009-02-04 11:16:12
    Temat: Re: problem z suzuki
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Wed, 4 Feb 2009 11:23:00 +0100, Solaris <s...@b...inspired>
    wrote:

    >- odpala ale strzela z wydechu
    >- zalewa dwie świecie

    Zle założone (zamienione) kable zapłonowe.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 3. Data: 2009-02-04 11:21:07
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 12:16:12 +0100, jakże pięknego
    Eskimos <e...@R...pl> wystukał co zawarte poniżej:

    : On Wed, 4 Feb 2009 11:23:00 +0100, Solaris <s...@b...inspired>
    : wrote:
    :
    :
    : >- odpala ale strzela z wydechu
    : >- zalewa dwie świecie
    :
    : Zle założone (zamienione) kable zapłonowe.

    Ale jak nikt tego nigdy nie dotykał... jeździł - stał - pojechał - padł.

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 4. Data: 2009-02-04 11:23:55
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Eskimos" <e...@R...pl> wrote in message

    > Zle założone (zamienione) kable zapłonowe.

    Jesli Czlowiek z Loda ;) sie myli to macie: swiece do wymiany, olej z
    filterm do wymiany, gazniki do czyszczenia z korozji splywajacej ze
    zbiornika, zbiornik do wytrawienia fosolem. Acha: zadnych samochodowych
    filterkow paliwa, sprawdzic takze filtr powietrza.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955 (kiedys takze GSX 750 F)

  • 5. Data: 2009-02-04 12:51:13
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:
> [...]
    > zbiornika, zbiornik do wytrawienia fosolem. Acha: zadnych samochodowych
    > filterkow paliwa, sprawdzic takze filtr powietrza.

    dorzuce tylko: zawieszony pływak i leje zupe non stop

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-02-04 13:27:31
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gmc2vv$iib$1@inews.gazeta.pl...

    > dorzuce tylko: zawieszony pływak i leje zupe non stop

    Przerabialem. Zaworki sa blokowane parchami korozji ze zbiornika. Plywak nie
    ma za bardzo jak sie zawiesic.

  • 7. Data: 2009-02-04 19:02:33
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 11:23:00 +0100, jakże pięknego
    Solaris <s...@b...inspired> wystukał co zawarte poniżej:

    : witam
    :
[...]

    Dodam jeszcze, że podłączyć prostownik na odwót + do - i i do + i próbował odpalić :S
    Czyli coś musiało się spierd0lić... Co w takim wypadku mogło paść? Bo jeśli nie to
    to sprawdzę jutro jeszcze dokładnie czy fajki czasem nie mają luzów no i musiałbym
    wyciągać te dwa gaźniki i je czyścić. Sprawdzę czy też na filtrze paliwa nie zbiera
    się
    żaden syf.

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 8. Data: 2009-02-05 00:04:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

    > Przerabialem. Zaworki sa blokowane parchami korozji ze zbiornika. Plywak
    > nie ma za bardzo jak sie zawiesic.

    to za ten rebus?
    przeciez to taki skrót, wiadomo ze chodzi o zaworek zamykany plywakiem ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-02-05 08:30:17
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gmdaeu$64s$1@inews.gazeta.pl...

    > to za ten rebus?
    > przeciez to taki skrót, wiadomo ze chodzi o zaworek zamykany plywakiem ;)

    Acha. Ja nie zakumalem, nie wiem jak chlopaki.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 10. Data: 2009-02-05 13:26:41
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpalić :S
    > Czyli coś musiało się spierd0lić... Co w takim wypadku mogło paść?
    powinien paść bezpiecznik zabezpieczajacy moduł
    huck