eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmproblem z operatorem - ERA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2009-01-21 09:59:54
    Temat: problem z operatorem - ERA
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Witam,

    Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    jestem czasowo niedostępny. Udało się ustalić, że wina jest po stronie
    operatora i problem występuje tylko wtedy gdy telefon się przelogowuje
    między sieciami GSM/UMTS. BOK Ery zasugerował wyłączenie 3G w telefonie, co
    byłem zmuszony zrobić, mimo że zmniejszało to zakres usług z jakich dało
    się wygodnie korzystać.
    Po kolejnej informacji że problem jest im znany, lecz termin usunięcia
    usterki już nie (jednak nie należy się tego szybko spodziewać), złożyłem
    reklamację z żądaniem rozwiązania umowy bez konieczności ponoszenia opłaty
    karnej za przedterminowe zerwanie. Dziś przyszła odpowiedź, oczywiście
    odmowna, z czego wynika, że operator nie jest zobowiązany do świadczenia
    usług na przyzwoitym poziomie. I tu pytania:

    - czy da się jeszcze rozmawiać z operatorem i próbować zmienić ich
    stanowisko w sprawie.
    - czy też raczej należy poinformować o sprawie Rzecznika z UOKiK i poprosić
    o interwencję.
    - czy też jedyną metodą jest sąd (i jeśli tak, to jaki jest czas reakcji
    sądów w takich sprawach?)

    O tym że na pewno nie przedłużę po raz kolejny umowy u tego operatora (a
    idzie 10 rok właśnie, jak korzystam z jego usług) i będę go odradzał innym
    pewnie nie muszę wspominać...



    Pozdrawiam



    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118

    "Mudhole? Slimy? My home this is!"


  • 2. Data: 2009-01-21 12:02:14
    Temat: Re: problem z operatorem - ERA
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4976f21a$1@news.home.net.pl, *Andrzej Libiszewski* wrote:

    > Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    > przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    > jestem czasowo niedostępny. Udało się ustalić, że wina jest po stronie
    > operatora i problem występuje tylko wtedy gdy telefon się przelogowuje
    > między sieciami GSM/UMTS. BOK Ery zasugerował wyłączenie 3G w
    > telefonie, co byłem zmuszony zrobić, mimo że zmniejszało to zakres
    > usług z jakich dało się wygodnie korzystać.

    Daj jakies szczegoly o co chodzi.
    Dokladnie przelogowanie z UMTS-> GSM czy z GSM -> UMTS.
    Mozesz rzucic mniej wiecej miejsce, obszar gdzie to sie dzieje (nazwa
    najblizszego duzego miasta).

    Czy odpowiedz na te problemy tehcniczne dostales od tzw pierwszej linii w
    BOKu czy to byla reklamacja i druga linia z dzialem technicznym to
    weryfikowala?

    > - czy da się jeszcze rozmawiać z operatorem i próbować zmienić ich
    > stanowisko w sprawie.

    mozesz napisac odwolanie, ale raczej niewiele ugrasz.

    > - czy też raczej należy poinformować o sprawie Rzecznika z UOKiK i
    > poprosić o interwencję.

    nie zaszkodzi.

    > - czy też jedyną metodą jest sąd (i jeśli tak, to jaki jest czas
    > reakcji sądów w takich sprawach?)

    raczej sad.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."


  • 3. Data: 2009-01-21 15:34:15
    Temat: Re: problem z operatorem - ERA
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    darnok pisze:
    > In news:4976f21a$1@news.home.net.pl, *Andrzej Libiszewski* wrote:
    >
    >> Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    >> przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    >> jestem czasowo niedostępny. Udało się ustalić, że wina jest po stronie
    >> operatora i problem występuje tylko wtedy gdy telefon się przelogowuje
    >> między sieciami GSM/UMTS. BOK Ery zasugerował wyłączenie 3G w
    >> telefonie, co byłem zmuszony zrobić, mimo że zmniejszało to zakres
    >> usług z jakich dało się wygodnie korzystać.
    >
    > Daj jakies szczegoly o co chodzi.
    > Dokladnie przelogowanie z UMTS-> GSM czy z GSM -> UMTS.
    > Mozesz rzucic mniej wiecej miejsce, obszar gdzie to sie dzieje (nazwa
    > najblizszego duzego miasta).

    W telefonie włączone przełączanie automatyczne między GSM a UMTS,
    problem pojawia się po takim przelogowaniu, nieistotne w którą stronę.
    Ręczne zalogowanie się do GSM rozwiązuje sprawę, ale transfer danych
    ogranicza...

    Aha, problem ma miejsce w Łodzi.


    >
    > Czy odpowiedz na te problemy tehcniczne dostales od tzw pierwszej linii
    > w BOKu czy to byla reklamacja i druga linia z dzialem technicznym to
    > weryfikowala?

    W pierwszej kolejności kontaktowałem się z BOK, później sprawa trafiła
    do działu technicznego, następnie była reklamacja. ZTCW, to problem
    został uznany za dotyczący większej ilości osób. Problem istnieje w
    każdym razie nadal.

    >
    >> - czy da się jeszcze rozmawiać z operatorem i próbować zmienić ich
    >> stanowisko w sprawie.
    >
    > mozesz napisac odwolanie, ale raczej niewiele ugrasz.

    Pewnie masz rację.

    >> - czy też raczej należy poinformować o sprawie Rzecznika z UOKiK i
    >> poprosić o interwencję.
    >
    > nie zaszkodzi.

    Na maile nie odpowiada, trzeba będzie osobiście niestety :)

    >
    >> - czy też jedyną metodą jest sąd (i jeśli tak, to jaki jest czas
    >> reakcji sądów w takich sprawach?)
    >
    > raczej sad.
    >

    To mnie pocieszyłeś...

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |
    |- "Who? The Narn or the Centauri?" |
    |- "Yes." |


  • 4. Data: 2009-01-21 19:28:17
    Temat: Re: problem z operatorem - ERA
    Od: sebastianbe <c...@N...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Witam,
    >
    > Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    > przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    > jestem czasowo niedostępny.

    Potwierdzam

    mam dokladnie to samo i myslalem ze to tylko u mnie.
    Pani w BOK powiedziala ze moze mam niesprawa kkarte SIM i zaprosila do
    salonu .
    Sprawdzilem karte na paru telefonach i na wszystkich to samo.
    Watpie zeby to byla wina karty ale pojade do salonu i sprawdze.

    dodam od siebie - 4-5 razy w tygodniu dostaje smsy o nieodebranym
    polaczeniu - poruszam sie tylko po warszawie w miejscach gdzie telefon
    pokazuje max. zasieg.

    Pozdrawiam.


  • 5. Data: 2009-01-21 19:34:55
    Temat: Re: problem z operatorem - ERA
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>


    > Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    > przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    > jestem czasowo niedostępny.

    mam to samo ale z winy...telefonu, konkretnie E51, przełączenie jej na samo
    GSM nic nie dało, natomiast przełożenie SIM do starej N6100 - jak ręką
    odjął,
    brat


  • 6. Data: 2009-01-21 20:35:01
    Temat: Re: problem z operatorem - ERA
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    sebastianbe pisze:
    > Andrzej Libiszewski pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    >> przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    >> jestem czasowo niedostępny.
    >
    > Potwierdzam
    >
    > mam dokladnie to samo i myslalem ze to tylko u mnie.
    > Pani w BOK powiedziala ze moze mam niesprawa kkarte SIM i zaprosila do
    > salonu .

    Kartę miałem wymienianą, to nie to. Sprawdzałem również obie karty na
    dwóch różnych aparatach.

    > Sprawdzilem karte na paru telefonach i na wszystkich to samo.
    > Watpie zeby to byla wina karty ale pojade do salonu i sprawdze.

    Niestety obawiam się że nic to nie da.

    >
    > dodam od siebie - 4-5 razy w tygodniu dostaje smsy o nieodebranym
    > polaczeniu - poruszam sie tylko po warszawie w miejscach gdzie telefon
    > pokazuje max. zasieg.

    Dokładnie takie objawy miałem i mam nadal, jeśli uruchomię 3G w telefonie...


    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |
    | |


  • 7. Data: 2009-01-21 20:36:57
    Temat: Re: problem z operatorem - ERA
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    bratPit pisze:
    >
    >> Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    >> przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    >> jestem czasowo niedostępny.
    >
    > mam to samo ale z winy...telefonu, konkretnie E51, przełączenie jej na
    > samo GSM nic nie dało, natomiast przełożenie SIM do starej N6100 - jak
    > ręką odjął,

    Poza moim K770i sprawdzałem na HTC Touch Diamond, efekt taki sam. Nie ma
    co gdybać czego to wina, skoro operator oficjalnie przyznał, że to
    problem techniczny z jego strony...

    Problem jak się wbrew operatorowi z nim rozstać, bo nie mam ochoty
    korzystać z usługi która działa w ten sposób.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |
    | |

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: