eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmproblem z operatorem - ERARe: problem z operatorem - ERA
  • Date: Wed, 21 Jan 2009 16:34:15 +0100
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: problem z operatorem - ERA
    References: <4976f21a$1@news.home.net.pl> <gl73ce$g62$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <gl73ce$g62$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.15.197.182
    Message-ID: <49774075$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1232552053 83.15.197.182 (21 Jan 2009 16:34:13 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 63
    X-Authenticated-User: l...@s...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:963115
    [ ukryj nagłówki ]

    darnok pisze:
    > In news:4976f21a$1@news.home.net.pl, *Andrzej Libiszewski* wrote:
    >
    >> Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    >> przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    >> jestem czasowo niedostępny. Udało się ustalić, że wina jest po stronie
    >> operatora i problem występuje tylko wtedy gdy telefon się przelogowuje
    >> między sieciami GSM/UMTS. BOK Ery zasugerował wyłączenie 3G w
    >> telefonie, co byłem zmuszony zrobić, mimo że zmniejszało to zakres
    >> usług z jakich dało się wygodnie korzystać.
    >
    > Daj jakies szczegoly o co chodzi.
    > Dokladnie przelogowanie z UMTS-> GSM czy z GSM -> UMTS.
    > Mozesz rzucic mniej wiecej miejsce, obszar gdzie to sie dzieje (nazwa
    > najblizszego duzego miasta).

    W telefonie włączone przełączanie automatyczne między GSM a UMTS,
    problem pojawia się po takim przelogowaniu, nieistotne w którą stronę.
    Ręczne zalogowanie się do GSM rozwiązuje sprawę, ale transfer danych
    ogranicza...

    Aha, problem ma miejsce w Łodzi.


    >
    > Czy odpowiedz na te problemy tehcniczne dostales od tzw pierwszej linii
    > w BOKu czy to byla reklamacja i druga linia z dzialem technicznym to
    > weryfikowala?

    W pierwszej kolejności kontaktowałem się z BOK, później sprawa trafiła
    do działu technicznego, następnie była reklamacja. ZTCW, to problem
    został uznany za dotyczący większej ilości osób. Problem istnieje w
    każdym razie nadal.

    >
    >> - czy da się jeszcze rozmawiać z operatorem i próbować zmienić ich
    >> stanowisko w sprawie.
    >
    > mozesz napisac odwolanie, ale raczej niewiele ugrasz.

    Pewnie masz rację.

    >> - czy też raczej należy poinformować o sprawie Rzecznika z UOKiK i
    >> poprosić o interwencję.
    >
    > nie zaszkodzi.

    Na maile nie odpowiada, trzeba będzie osobiście niestety :)

    >
    >> - czy też jedyną metodą jest sąd (i jeśli tak, to jaki jest czas
    >> reakcji sądów w takich sprawach?)
    >
    > raczej sad.
    >

    To mnie pocieszyłeś...

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |
    |- "Who? The Narn or the Centauri?" |
    |- "Yes." |

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: