eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmproblem z operatorem - ERARe: problem z operatorem - ERA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: problem z operatorem - ERA
    Date: Wed, 21 Jan 2009 13:02:14 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <gl73ce$g62$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <4976f21a$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: abad200.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232539854 16578 83.6.167.200 (21 Jan 2009
    12:10:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jan 2009 12:10:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:963106
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:4976f21a$1@news.home.net.pl, *Andrzej Libiszewski* wrote:

    > Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    > przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    > jestem czasowo niedostępny. Udało się ustalić, że wina jest po stronie
    > operatora i problem występuje tylko wtedy gdy telefon się przelogowuje
    > między sieciami GSM/UMTS. BOK Ery zasugerował wyłączenie 3G w
    > telefonie, co byłem zmuszony zrobić, mimo że zmniejszało to zakres
    > usług z jakich dało się wygodnie korzystać.

    Daj jakies szczegoly o co chodzi.
    Dokladnie przelogowanie z UMTS-> GSM czy z GSM -> UMTS.
    Mozesz rzucic mniej wiecej miejsce, obszar gdzie to sie dzieje (nazwa
    najblizszego duzego miasta).

    Czy odpowiedz na te problemy tehcniczne dostales od tzw pierwszej linii w
    BOKu czy to byla reklamacja i druga linia z dzialem technicznym to
    weryfikowala?

    > - czy da się jeszcze rozmawiać z operatorem i próbować zmienić ich
    > stanowisko w sprawie.

    mozesz napisac odwolanie, ale raczej niewiele ugrasz.

    > - czy też raczej należy poinformować o sprawie Rzecznika z UOKiK i
    > poprosić o interwencję.

    nie zaszkodzi.

    > - czy też jedyną metodą jest sąd (i jeśli tak, to jaki jest czas
    > reakcji sądów w takich sprawach?)

    raczej sad.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: