  • 1. Data: 2009-01-20 19:52:58
    Temat: Era rezygnuje z simlockow?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czyzby Era rezygnowala z simlockow?

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13728

    Moze inni operatory takze? ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-20 20:03:08
    Temat: Re: Era rezygnuje z simlockow?
    Od: g672 <g...@g...pl>

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=13728
    >
    > Moze inni operatory takze? ;)

    Na pewno i to juz niedlugo :)

  • 3. Data: 2009-01-20 20:16:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "g672" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gl5ape$1qh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Na pewno i to juz niedlugo :)

    Zaraz pseudo serwisanci będą się buntować.

  • 4. Data: 2009-01-20 21:28:23
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 20 Jan 2009 20:52:58 +0100, "Marcin" <u...@u...eu>
    wrote:

    >Witam
    >
    >Czyzby Era rezygnowala z simlockow?
    >
    >http://www.telepolis.pl/news.php?id=13728
    >
    >Moze inni operatory takze? ;)

    Narazie nie ma co się podniecać, jak poznamy wszyskie szczegóły to
    pewnie nie będzie już tak kolorowo, raczej wątpie żeby całkowicie
    zrezygnowali z simlocków.

  • 5. Data: 2009-01-20 21:29:07
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Zaraz pseudo serwisanci będą się buntować.

    Byc moze. Z drugiej strony to wszyscy operatorzy poza
    Orange (i wczesniej Idea) zdejmuja simlock gratis
    po zakonczeniu umowy. Wiec w sumie dla operatora
    to koszt taki simlock. Oczywiscie nie kazdy przyjdzie
    zdjac simlocka ale i tak jest to dosc spory wydatek
    w skali operatora. A jaki zysk? Klient teoretycznie
    nie moze uzyc telefonu z karta innego operatora.
    Tylko co to daje operatorowi sprzedajacemu
    sluchawke? Przeciez klient i tak musi
    2 (albo 3) lata korzsytac z jego uslug a co
    za roznica w jakiej sluchawce bedzie SIM?
    Zreszta jak klientowi zalezy troche na pozbyciu
    sie simlocka to zdejmie na prawie kazdym rogu
    w miescie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2009-01-20 21:49:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czyzby Era rezygnowala z simlockow?

    wlasnie mialem zadac pytanie w jakiej sieci dostane
    se c702 bez simlocka i czy to prawda, ze takie rzeczy
    to tylko w erze? :)

    rozumiem, ze play daje simlocka,
    ale czy jego usuniecie (w sim-budzie)
    powoduje realna utrate gwarancji?

    wyczytalem, ze serwisy autoryzowane
    czesto nie sprawdzaja tego (czy nie potrafia?:)

  • 7. Data: 2009-01-20 21:54:08
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Narazie nie ma co się podniecać, jak poznamy wszyskie szczegóły to
    > pewnie nie będzie już tak kolorowo, raczej wątpie żeby całkowicie
    > zrezygnowali z simlocków.

    dlaczego?

    jesli simlock powoduje utrate gwarancji,
    to wole 40zl/70minut w erze niz 45zl/100minut w playu
    (tu i tu c702 jest po 1zl)
    i zdaje sobie sprawe, ze minuta wychodzi
    0.57zl w erze i 0.45zl w playu.

  • 8. Data: 2009-01-20 22:30:33
    Od: "A" <b...@j...pl>

> [...]
    > za roznica w jakiej sluchawce bedzie SIM?
    > Zreszta jak klientowi zalezy troche na pozbyciu
    > sie simlocka to zdejmie na prawie kazdym rogu

    Masz 100% racji.

  • 9. Data: 2009-01-21 06:06:29
    Od: "Grzegorz Z." <a...@o...eu>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 22:49:37 +0100, Q napisał(a):

    > wlasnie mialem zadac pytanie w jakiej sieci dostane
    > se c702 bez simlocka i czy to prawda, ze takie rzeczy
    > to tylko w erze? :)

    Nie wiem czy tylko w Erze, ale w grudniu erowy c702 z serwisu wrócił bez
    simloka - nie wiem tylko czy przedtem także był bez, ale chyba tak (nie
    sprawdzałem, a padł po mniej więcej miesiącu).

  • 10. Data: 2009-01-21 06:25:02
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powoduje realna utrate gwarancji?
    >
    > wyczytalem, ze serwisy autoryzowane
    > czesto nie sprawdzaja tego (czy nie potrafia?:)

    IMHO jeżeli miałeś simloka i sobie go ubiłeś to przede wszystki muszą Ci udowodnić że
    simlok BYŁ jak kupowałeś telefon a tego żaden salon nie sprawdza przy sprzedaży bo
    musieliby wkładać kartę innego operatora i pokazać że telefon się nie loguje czyli ma
    simloka ..........proste !!! ;-)