    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: problem z kompem
    Date: Tue, 3 Aug 2010 00:17:47 +0100

    "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> wrote in message
    news:add029f4-a1b9-4b39-8644-e603bb18652c@m1g2000yqo
    .googlegroups.com...
    > a tak swoja droga- na zasilaczu (poki co ogladanym przez tylna kratke,
    > bo ciezko jest toto rozkrecic bez jakiegos w miare porzadnego
    > srubokretu), dokladniej na owych elementach, ktore sa obkrazone
    > miedzianym drutem- jest jakis plyn (badz cialo stale)- wyglada to
    > jakby to wycieklo z niego, plyn jest bialy, wyglada nieco jak silikon
    > (ale dostac sie do tego jeszcze nie moge, a i fotek z fonu nie mam jak
    > przerzucic). ah, toto nie jest plyn- wyglada jak cos zastyglego- czy
    > toto jest normalne, czy juz mam zasilacz spisac na straty?

    cewki zalewa sie silikonami czy zywicami zeby nie piszczaly, to normalne

    szukaj napuchnietych kondensatorow, chociaz przy tak przewymiarowanym
    zasilaczu jest to malo prawdopodobne

    ogolnie jezeli problem jest sprzetowy to nie ma zbyt wielu mozliwosci

    glowni podejrzani to zasilacz, plyta
    szanse ze to procesor sa niewielkie
    ram mozna sprawdzic wyjmujac wszystkie poza jedna koscia i zamieniajac
    zostaje karta graficzna, ktora raczej nie powinna dawac takich efektow

    prawdopodobnie wszystko masz na gwarancji (zazwyczaj po 36 miesiecy)
    wiec z rozkrecaniem sie nie spiesz