  • 11. Data: 2016-11-22 13:28:01
    Temat: Re: problem kasty mandziejewicza
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Nov 2016 11:03:28 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, Kris

    Raczej nie rokuje nadziei.

  • 12. Data: 2016-11-22 16:53:03
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    podobno mam cofnąć się do przedszkola bo mam wiedzę porównywalną z
    popis/eu kilkulatkami... to przejdę całą drogę jeszcze raz i zgodnie z
    dyrektywami wychowawczymi popis/eu zostanę nowym sklonowanym
    mandziejewiczem...

  • 13. Data: 2016-11-23 16:14:07
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 19.11.2016 o 15:10, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > dowiedziałem się bardzo ciekawej dla mnie informacji, że mandziejewicz z
    > kolesiami ogłosił mnie (a może powinienem powiedzieć nas) za kompletnego
    > niedouka (wiadomo moderacja elektrody) i ogłosił to w unii europejskiej...
    >
    > szukam kontaktu z osobami które nie boją się elektrody i chciałby mi
    > naświetlić działania mandziejewicza i jego elektrodowych przyjaciół z
    > wolnej europy... teraz chyba i wolnego świata po triumfie tuska w usa...
    >
    > P.S. zawsze aktualne - mail z nagłówka działa, z góry dzięki za donosy,
    > jak Ktoś chce zarobić to też niech pisze.

    Zapomniałeś leków.

    Jakub Rakus

  • 14. Data: 2016-11-23 16:20:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Zapomniałeś leków.

    On szuka kontaktu z osobami, które nie boją się elektrody. Leki już nie
    skutkują, czas na elektrowstrząsy. Strach można zrozumieć, niech mu ktoś
    wytłumaczy, że nie ma się czego bać. To jedyne wyjście.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2016-11-23 16:21:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zapomniałeś leków.

    Myślę, że w ogóle ich nie ma, bo nie wierzy w POwską medycynę.

  • 16. Data: 2016-11-23 16:56:24
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    cóż leczę się powsko-europejską propagandą...
    jak to działa - widać...

  • 17. Data: 2016-11-23 17:00:27
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > On szuka kontaktu z osobami, które nie boją się elektrody. Leki już nie
    > skutkują, czas na elektrowstrząsy. Strach można zrozumieć, niech mu ktoś
    > wytłumaczy, że nie ma się czego bać. To jedyne wyjście.

    A ja myślę, że źle postępujemy.
    Zamiast robić złośliwości, lepiej kolegę pocieszyć i przytulić (mentalnie).

    Lepiej, żeby się udzielał tutaj niż miałby na grupie pl.anarchia
    pisać pytania "gdzie kupić maczetę i 100kg saletry potasowej ??"

  • 18. Data: 2016-11-23 17:46:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >"gdzie kupić maczetę i 100kg saletry potasowej ??"

    cboś wysłany... do ciebie

  • 19. Data: 2016-11-23 18:12:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > cboś wysłany... do ciebie

    Ale dlaczego ??
    Chodziło mi o uprawę małoskalową kukurydzy.
    Saletra to chyba nawóz, a maczeta zamiast kombajnu, do ręcznego zbierania...

    Władza podniesie rękę na rolników ??

  • 20. Data: 2016-11-23 19:00:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Ale dlaczego ??
    > Chodziło mi o uprawę małoskalową kukurydzy.
    > Saletra to chyba nawóz, a maczeta zamiast kombajnu, do ręcznego zbierania...
    >
    > Władza podniesie rękę na rolników ??

    Odrąbie podniesioną. Obiecywała kiedyś.
    Teraz może się z obietnic wywiązać.

    --