  • 1. Data: 2016-11-16 22:51:17
    Temat: Czy nikt z grupy nie konczyl Kasprzaka ??
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja nie konczylem. To zle czy dobrze? Z perspektywy czasu doszedlem do wniosku ze
    przez nauczycieli szkoly sa chuja warte i gdyby nie przerwy to nawet mlodzi by nie
    dali rady przezyc.

  • 2. Data: 2016-11-17 11:08:23
    Temat: Re: Czy nikt z grupy nie konczyl Kasprzaka ??
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    > Ja nie konczylem. To zle czy dobrze? Z perspektywy czasu doszedlem do wniosku ze
    przez nauczycieli szkoly sa chuja warte i gdyby nie przerwy to nawet mlodzi by nie
    dali rady przezyc.

    W Kasprzaku akurat kilku nauczycieli było na poziomie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 3. Data: 2016-11-17 13:10:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No i co z tego jak jakas chora na leb od historii albo polskiego potrafila zrobic z
    zycia pieklo. Do tego tak jak wszedzie nauczycielom na pensji zalezalo a nie zeby
    kogos czegos nauczyc. Tamten system z zalozenia wszystkich mial sprowadzac do jednego
    rownego poziomu centymetr przed dnem. Mialem taki okres w zyciu ze na szkole
    patrzylem z perspektywy pokoju nauczycielskiego. Jak by ktos pomyslal ze teraz jest
    inaczej to informuje i objasniam ze jest inaczej bo jest gorzej. Uczen nie jest
    podmiotem a przedmiotem dzieki ktoremu nauczyciele zarabiaja pieniadze.

  • 4. Data: 2016-11-19 16:48:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Mialem taki okres w zyciu ze na szkole patrzylem z perspektywy pokoju
    > nauczycielskiego.

    Boże, Kogutek nauczycielem...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2016-11-19 16:50:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Boże, Kogutek nauczycielem...

    Dzisiaj były jakieś protesty przed Ministerstwem Oświaty, ale to już
    chyba za późno.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-11-19 17:06:51
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Dzisiaj były jakieś protesty przed Ministerstwem Oświaty, ale to już
    > chyba za późno.

    Ale to chyba pod kątem gimbazy raczej...?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"