  • 1. Data: 2016-11-19 15:10:56
    Temat: problem kasty mandziejewicza
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dowiedziałem się bardzo ciekawej dla mnie informacji, że mandziejewicz z
    kolesiami ogłosił mnie (a może powinienem powiedzieć nas) za kompletnego
    niedouka (wiadomo moderacja elektrody) i ogłosił to w unii europejskiej...

    szukam kontaktu z osobami które nie boją się elektrody i chciałby mi
    naświetlić działania mandziejewicza i jego elektrodowych przyjaciół z
    wolnej europy... teraz chyba i wolnego świata po triumfie tuska w usa...

    P.S. zawsze aktualne - mail z nagłówka działa, z góry dzięki za donosy,
    jak Ktoś chce zarobić to też niech pisze.

  • 2. Data: 2016-11-19 15:42:04
    Temat: Re: problem kasty mandziejewicza
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no proszę, mówi się że ekspert od pomijania pierwszego bajtu - chebel
    brał udział w pomawianiu... mówi się, że nowy europejski kolega
    mandziejewicza pieńkowski też się zasadzał... ależ mnie to ciekawi,
    proszę o donosy!

    zapraszam do podsyłania informacji! z wyboru nie funkcjonuję jako
    ekspert wolnej europy, więc dyrektywy do mnie nie docierają, muszę je
    odtwarzać w obserwacji pomówień...

    nie przestraszmy się unii!!! bo nas zasrają!!! mandziejewiczem i cheblem...

  • 3. Data: 2016-11-19 16:45:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    > niedouka (wiadomo moderacja elektrody) i ogłosił to w unii europejskiej...

    Trafna diagnoza.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 4. Data: 2016-11-19 16:46:15
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    pomogę, kto to nasrał "nikt twojego nie czyta!!!"
    mandziejewicz/chebel/czy pieńkowski?

  • 5. Data: 2016-11-19 16:47:06
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    w tym wątku nie walczymy o granty, dlatego odpowiadamy na temat...

  • 6. Data: 2016-11-19 17:07:08
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a dla tych co się zupełnie nie boją europy,
    zapraszam: http://usbdp.org/forum/viewforum.php?f=385
    dobry powód, żeby zacząć krucjatę... ku zjednoczeniu...

  • 7. Data: 2016-11-19 20:01:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-19 16:47, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > w tym wątku nie walczymy o granty, dlatego odpowiadamy na temat...

    Rośnie nam nowy moderator p.m.e :D

  • 8. Data: 2016-11-19 20:03:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 listopada 2016 20:02:39 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Rośnie nam nowy moderator p.m.e :D

    Trochę potrwa zanim dorośnie??

  • 9. Data: 2016-11-20 12:02:18
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a to grupa słyszała "elektrodzie (zdecydowanie) się należy!!!"
    no jestem ciekawy gdzie to świta mandziejewicza ogłosiła?

    mam takie podejrzenia, że euro chłopcy próbują przeruchać reformę
    oświaty... no to będzie wysyp mandziejewiczów na grupie...

  • 10. Data: 2016-11-20 12:26:16
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ogólnie to chciałem pogadać o procesach po-rekrutacji do pracy w
    warszawie... zwłaszcza w kontekście procesów decyzyjnych liderów wolnej
    elektrody...