  • 1. Data: 2016-11-17 20:40:05
    Temat: a teraz coś z zupełnie innej beczki - wysokie napięcie !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Panowie (i panie ?) - potrzebny mi taki wynalazek;

    Napięcie 1000-2000V. Z możliwością modulowania PWM do powiedzmy 50kHz.
    Najlepiej, żeby także dawało się modulować z DC w AC z taką
    częstotliwością. Czyli - jak potrzebuję, to mam DC modulowane PWM,
    a jak potrzebuję - to mam AC, także modulowane PWM.

    Prąd - mikrowolty. To będzie podłączone do człowieka :)
    Więc nie jakaś przetwornica z 230V tylko może z 12V dla bezpieczeństwa.

    Nie chcemy zabić. Na razie przynajmniej.

    Jakby to zrobić prosto, szybko i przyjemnie ?
    To tak bardziej dla zabawy , więc niekoniecznie na IGBT dedykowanych dla
    Columbii (nie kraju, wahadłowca)

  • 2. Data: 2016-11-17 21:06:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-17 20:40, sundayman wrote:
> [...]
    > a jak potrzebuję - to mam AC, także modulowane PWM.
    >
    > Prąd - mikrowolty. To będzie podłączone do człowieka :)

    Bedzie cieżko takim pradem przeładować wszelakie pojemności w układzie.
    Ponadto 2kV podane bezpośrednio na skórę nie wygeneruje mikroamper.
    Raczej miliampery. Zdecyduj co chcesz stabilizować.

  • 3. Data: 2016-11-17 21:16:35
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2016-11-17 o 20:40, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Jakby to zrobić prosto, szybko i przyjemnie ?
    > To tak bardziej dla zabawy , więc niekoniecznie na IGBT dedykowanych

    Chcesz zbudować Zapper-a ? Czemu tak wysokie napięcie ?

    Widziałeś to:
    http://serwis.avt.pl/manuals/AVT3100.pdf

    Pozdr.PK.

  • 4. Data: 2016-11-17 22:41:14
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Chcesz zbudować Zapper-a ? Czemu tak wysokie napięcie ?
    >
    > Widziałeś to:
    > http://serwis.avt.pl/manuals/AVT3100.pdf

    nie, chodzi mi o testy z neurofonem 9

    http://www.flanagan-neurophone.com/english_informati
    on/Technology/technology.html

    ale w "starej wersji", z napięciem na elektrodach na skórze.
    Nowa wersja jest z ultradźwiękami.

    Jest parę schematów, np:

    https://www.google.pl/search?q=neurophone+schematic&
    espv=2&biw=2002&bih=1163&tbm=isch&tbo=u&source=univ&
    sa=X&ved=0ahUKEwiSjPi54LDQAhXGFCwKHc5nBKAQsAQIJA#img
    rc=xeba4dvOcZu0UM%3A

    Ale nie chcę małpować, tylko od początku ze zrozumieniem sobie zrobić.
    Więc chciałbym tą "końcówkę mocy" zrobić tak, żeby przetestować różne
    kombinacje.