  • 1. Data: 2002-11-30 20:51:41
    Temat: pro-futuro a crowley
    Od: "Michał 'CeFeK' Nazarewicz" <c...@n...pl>

    Szanowna Grupo,

    Zmęczony ostatnimi wyczynami mojego providera (pro-futuro, wyjątkowo kiepska
    jakość usług i fatalna obsługa klienta), postanowiłem dokonać zmiany.
    Ponieważ w tej lokalizacji, w której stoi łączę, nie da się poprowadzić
    kabla, pozostaje jedynie łączę radiowe.

    Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:

    1. Jakość łączności z zagranicą
    2. Jakość i stabilność połączenia
    3. Łącza z operatorami polskimi (wiem, że WIX, ale czy dobrze działa?)
    4. Jakość serwisu i obśługi klienta

    No i oczywiście interesują nas też inne uwagi, które mogłyby się ewentualnie
    nasunąć.

    Pozdrawiam,

    Michał Nazarewicz
    dk Group
    http://www.career.pl
    http://www.dkgroup.pl

  • 2. Data: 2002-12-01 18:39:03
    Temat: Re: pro-futuro a crowley
    Od: "Sergio" <n...@e...pw.edu.pl>

    "Michał 'CeFeK' Nazarewicz" <c...@n...pl> wrote in message

    > Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:

    MZ dobry, korzystamy z niego od lata ubiegłego roku.

    > 1. Jakość łączności z zagranicą

    W taryfie premium - dobra.

    > 2. Jakość i stabilność połączenia

    Jeśli chodzi o radiolinię to praktycznie bezawaryjna.

    > 4. Jakość serwisu i obśługi klienta

    Czas reakcji zależnie od typu awarii od kilku minut do 2-3 godzin.
    W razie np. awarii prądu nieraz po 10-15 minutach był telefon
    z NOC czy wszystko z linią w porządku, ponieważ są braki odczytu itp.

    > No i oczywiście interesują nas też inne uwagi, które mogłyby się ewentualnie
    > nasunąć.

    Podczas testów (jesteśmy na granicy zasięgu) panowały fatalne warunki
    pogodowe (śnieżyca jak się patrzy). Nikt nie chciał przekładać testów,
    nie unikają takich warunków. Czas instalacji 2-3 dni.

    Mogę polecić.

    Pozdr

    Sergio

  • 3. Data: 2002-12-02 12:55:37
    Od: "Andrzej" <a...@a...com>

    > Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:

    Zdecydowanie polecam. Profesjonalizm i jakość. Jedyny "-" to ceny. Nie są
    najtansi ale warci ceny ;-)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-12-04 13:35:52
    Od: Sebastian Sawicki <b...@s...edu.pl>

    Jestem z nich bardzo zadowolony, jakosc lacz, obsluga, czas reakcji
    bardzo dobry. (znacznie lepszy niz IP..)

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2002-12-04 13:38:06
    Od: "Jaceck" <j...@c...pl>

    Użytkownik Michał 'CeFeK' Nazarewicz <c...@n...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:as7bqu$2lj$...@s...futuro.pl...
    > Szanowna Grupo,
    >
    > Zmęczony ostatnimi wyczynami mojego providera (pro-futuro, wyjątkowo
    kiepska
    > jakość usług i fatalna obsługa klienta
    Co rozumiesz przez kiepską jakość usług. Pytam się, bo być może właśnie tam
    założę sobie łącze i chce wiedzieć czy nie pakuje się w bagno.
    Dzięki

  • 6. Data: 2002-12-04 13:38:19
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

    > Zdecydowanie polecam. Profesjonalizm i jakość. Jedyny "-" to ceny. Nie są
    > najtansi ale warci ceny ;-)
    > Pozdrawiam

    Przyłączam sie do tej opinii, bardzo dobra jakość usług, szybki czas reakcji
    na zgłaszane problemy, bardzo kompetentni pracownicy BOK i administratorzy.
    Ogólnie jestem zadowolony i polecam.

    Pressto

  • 7. Data: 2002-12-05 06:31:43
    Od: Zbigniew Świętkowski <y...@U...osa.art.pl>

> [...]
    > poprowadzić kabla, pozostaje jedynie łączę radiowe.
    >
    > Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:
    [...]
    Założyłem miesiąc temu 1,5Mb/s, poza opóźnieniem w instalacji
    nie mogę na nich narzekać. Polecam.

    pozdr.,
    --
    Zbigniew Świętkowski
    [ http://yataman.mac.edu.pl ]

  • 8. Data: 2002-12-05 06:32:34
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    In article <asjilp$ao6$1@news.tpi.pl>, Jaceck wrote:

> [...]
    > Co rozumiesz przez kiepską jakość usług. Pytam się, bo być może właśnie tam
    > założę sobie łącze i chce wiedzieć czy nie pakuje się w bagno.
    w bagno to nie wiem.
    w przeciazony szkielet to tak.
    takie cos mam wrazenie, ze podlaczyli za duzo klientow niz moga obsluzyc.
    moze po to byla ta podwyzka (o ponad 30%) zeby czesc odpadla?

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    p...@n...pl