-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.n-ix.net!n
ews2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!postnews.google.com!news1.google.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.high
winds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
Date: Fri, 12 Mar 2010 19:00:46 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 18
Message-ID: <hne061$288$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <hnbdvn$a7m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hndm7s$hv7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: agf193.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268417537 2312 83.25.161.193 (12 Mar 2010
18:12:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 18:12:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hndm7s$hv7$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263703
[ ukryj nagłówki ]kakmar pisze:
> Dnia 11.03.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
>> Oczywiście - powyżej 20km/h nawet trudno rozpoznać czy wspomaganie
>> kierownicy jest czy go nie ma.
>
> Parę lat temu zerwał mi się pasek napędzający pompę wspomagania w
> trakcie jazdy. Brak wspomagania zauważyłem na łagodnym łuku
> dwujezdniowej drogi. Prędkość była ponad 120, skręcanie wymagało
> znacznie większej siły niż ze wspomaganiem. Nie dało się nie zauważyć że
> nie ma wspomagania.
Tzn. z niezauważeniem to może faktycznie przesada w przypadku
hydraulicznego wspomagania i maglownicy która już swoje przejechała.
Natomiast kierownica obraca się nadal całkiem lekko i bez problemu można
robić wszystkie manewry.
Kiedyś sobie na rajd ściągnąłem pasek napędzający pompę bo mnie
wspomaganie w Corolli wkurzało.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]