  • 21. Data: 2009-04-23 08:58:49
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Palki maja inne.

    tego nie udalo mi sie sprawdzic.

    --
    gildor
    9'99

  • 22. Data: 2009-04-23 09:17:58
    Temat: Re: policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: kubek <k...@i...pl>

    Ciekawi mnie czy osoba odpowiedzialna za ten wypadek poniesie
    konsekwencje, bardzo mnie to ciekawi czy władza ukarze panią i będzie
    akcja typu "spójrz dwa razy w lusterka". Jak gówniarz zepchnął kumpla
    na przystanek to rozeszło się mu to po kościach.

  • 23. Data: 2009-04-23 09:19:51
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    gildor pisze:

    > tego nie udalo mi sie sprawdzic.

    Znalazłem różnicę:
    Otóż nasz bohaterska:
    "Policja zatrzymała sprawcę przecieku testów gimnazjalnych"

    Oczywiście żaden z dzielnych detektywów nie zadał sobie kilku pytań...

  • 24. Data: 2009-04-23 09:22:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > tego nie udalo mi sie sprawdzic.

    Slabo probowales. Popyskuj troche do kolegi od pustyni, moze znajdzie cos po
    tatusiu. Wspolczesna latwiej - wystarczy poinformowac kraweznika o jego
    wspolczynniku inteligencji a jesli nie dotrze to o drzewie genealogicznym.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-04-23 09:33:12
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tego nie udalo mi sie sprawdzic.
    farciarz :|

    I choc sa inne to dupa boli tak samo.

    Zeby nie bylo gupich skojarzen - _hetero_ zdecydowanie_.
    :>

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 26. Data: 2009-04-23 09:35:05
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 09:49:19 +0200
    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > Płaczecie nad tą akcją o wegetarianizmie (nie wiem czy ty osobiście),
    > ale takie uogólnienia jak to powyżej łatwo pisać bezkarnie, co?
    > "Niestety taka jest prawda" - jesteś z policji? Tuszowałeś już coś czy
    > tylko powtarzasz prawdy opowiedziane przez kolegów?

    Byłem ofiąrą tego, jak policja tuszowała miejsce po wypadku, jeżeli
    to coś dla Ciebie zmienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 27. Data: 2009-04-23 09:37:15
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 09:39:27 +0200
    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > Chyba że babka będzie miała dobrego adwokata, to powalczy

    Narobi szumu, paru ludzi powkur... a jak nie bedzie miała znajomości
    gdzieś wyżej to i tak g...o z tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 28. Data: 2009-04-23 09:51:22
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Sqeeb wrote:
    > Byłem ofiąrą tego, jak policja tuszowała miejsce po wypadku, jeżeli
    > to coś dla Ciebie zmienia.

    No zmienia, na przykład teraz mogę odszczekać, że źle oceniłem twoje
    słowa.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 29. Data: 2009-04-23 11:25:45
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Znalazłem różnicę:
    > Otóż nasz bohaterska:
    > "Policja zatrzymała sprawcę przecieku testów gimnazjalnych"
    >
    > Oczywiście żaden z dzielnych detektywów nie zadał sobie kilku pytań...
    Z ostatniej chwili: detektywi z ABW namierzyli źródło czyli sprzątaczkę,
    gratulacje.
    Na takie dzielne służby nie będę skąpił podatków

  • 30. Data: 2009-04-23 14:23:08
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Magic" :

    "Wstępne ustalenia wskazują, że jechał z dozwoloną prędkością... "

    Gdyby to był któryś z nas to by się natychmiast okazało że leciał czysta
    na gumie ...

    Suzuki - znaczy prywatnym lecial. Moglo nie byc przepisowo :((

    --
    zakan