  • 71. Data: 2009-04-27 12:17:09
    Temat: Re: policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 23 Kwi, 06:26, "RaF20v" <r...@W...pl> wrote:
    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zg...

    takiego pogrzebu pozazdrościć może każdy..
    jak bohatera...

    w asyście 3 moto policyjnych , 2 radiowozu z przodu później karawan,
    no i motocykliści.. sporo i na końcu obstawa radiowozu...
    przejazd z zakładu na cmentarz..na czerwonych światłch itp. po mszy,
    grała orkiestra, salwy z broni, pożegnały go syreny, a na końcu przez
    pare sekund huk rozkręconych parudziesięciu moto... motocykliści też
    złożyli oficjalnie mu wieniec

    może to nowy kierunek

    gazeta troche to dziwnie przedstawiła
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,6542482,Pozegn
    anie_policjanta.html

    było nagrywane, może się ukaże, naprawdę organizacja , cud miód..
    --
    wiadro

  • 72. Data: 2009-04-27 12:53:19
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    ania pisze:

    > ale przed kim to wykazujesz?

    no chyba przed Toba, bo piszesz [cyt.] "dajcie juz spokoj"... :-P

    Nie ma "daj spokoj"! ;-)

    > dzwon do komendy glownej do rzecznika - jak beda dostawac dziennie kilka
    > (kilkanascie) telefonow, to moze sie wycofaja z calosci, a nie tylko z
    > jednego plakatu

    wiesz co? Jakos telefony do komendy mi sie zle kojarza... wole tu pisac
    napreclu

    --

    pozdr
    pj

  • 73. Data: 2009-04-27 12:57:03
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WIADRO pisze:
    > naprawdę organizacja , cud miód..

    zrób impreze w okolicy i poproś o asystę - przejdziesz do annałów ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 74. Data: 2009-04-27 13:17:02
    Od: "- MarusC" <m...@W...gazeta.pl>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > wymieniony policjant, został oddelegowany do Legionowa w celu szkolenia
    > policjantów, jeżdżących na cięzkich motocyklach.

    To kto prowadził? Kursantka?

    Marek
    F650

  • 75. Data: 2009-04-27 13:37:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    - MarusC pisze:

    > To kto prowadził? Kursantka?

    ja nie pisałem, że on ją uczył, tylko zabrał z kursu, który prowadził
    (podobno).

    --
    gildor
    9'99

  • 76. Data: 2009-04-27 13:49:56
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Arni napisał(a):
    > Ja milicje pamietam i roznice widze sporą.

    http://www.demotywatory.pl/komentarze/1258#komentarz

    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf

  • 77. Data: 2009-04-27 13:51:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    > było nagrywane, może się ukaże, naprawdę organizacja , cud miód..

    Moze zatem teraz, pomalutku i w nowym watku przedstawisz historie z
    motocyklista ktory zginal uderzywszy w autobus. Ze strzepkow rzuconych przez
    Ciebie w chwili wzburzenia, poza tym ze sprawa mocno tajemnicza i szyta
    grubymi nicmi, niewiele daje sie wyczytac. Z gory dzieki.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 78. Data: 2009-04-27 15:24:34
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 27 Kwi, 15:51, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    > Ciebie w chwili wzburzenia,  poza tym ze sprawa mocno tajemnicza i szyta
    > grubymi nicmi, niewiele daje sie wyczytac. Z gory dzieki.

    znaczy czego nie rozumiesz? to wyjaśnię nie ma problemu :)

    ja się nie wzburzyłem, ja tylko czasem taki gbur, cham i prostak
    jestem
    --
    wiadro
    cygnus&haya

  • 79. Data: 2009-04-28 06:00:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    t.googlegroups.com...

    o.googlegroups.com...

    > znaczy czego nie rozumiesz? to wyjaśnię nie ma problemu :)

    Znaczy, zacytowac Ci to co wczesniej napisales? Ze jakies inne kamery, ze
    facet w aucie w skorzanych spodniach itd?

    > ja się nie wzburzyłem, ja tylko czasem taki gbur, cham i prostak
    > jestem

    No to witam kolege po fachu ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef