  • 11. Data: 2009-04-23 07:16:59
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 08:57:24 +0200
    n...@s...com wrote:

    > Nie wiem czy zapierdalal czysta, ale jesli jechal dowlnym wspolczesnym
    > motocyklem o mocy chocby 50KM to 100-150m wystarczy zeby przekroczyc
    > dozwolona predkosc nawet jeśli jest tam podniesiona do 90-100km/h. Nie
    > wiem czy przekroczyl,

    To był niemały kredens, po 100m _mógł_ mieć sporo.

    > z drugiej strony dosc dziwne mi sie wydaje ze
    > 'doswiadczony motocyklista, swietny fachowiec, doszkalany itd' nie
    > zdazyl wyhamowac, ominac.

    Zagapil sie? Naiwne stwierdzenie, prawda?

    > Oczywiscie mowimy o dozwolonych
    > predkosciach. Znaczy rozumiem ze wypadki chodza po ludziach i mozna
    > zginac przewracajac sie na chodniku. No ale kurcze jakos tak mnie
    > mierzi ze jak policjant to od razu jechal ok, a jak cywil to jechal z
    > ogromna predkoscia.

    Syndrom władzy. Słyszałeś żeby policjant policjanta(ubranego po cywilnemu)
    zatrzymał za przekroczenie prędkości?

    > I na koniec, kierowcy w samochodach nie zdaja sobie sprawy i nie
    > potrafia ogarnac _przyspieszenia_ motocykla. Wlasnie to ze startowal
    > niemal od zera moglo spowodowac ze kobitka popatrzyla i uznala ze ma
    > duzo czasu bo matiz to by sie jeszcze dlugo rozpedzal.
    > Nie usprawiedliwam jej, tylko wskazuje pewne szczegoly :)

    ...a prawdy i tak się nigdy nie dowiemy, bo to co będzie trzeba to zatuszują
    koledzy. Niestety taka prawda.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 12. Data: 2009-04-23 07:21:10
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    RaF20v pisze:
    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    http://www.tvn24.pl/1,251,8,55939975,149791143,64755
    11,0,forum.html

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-04-23 07:39:27
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Sqeeb pisze:

> [...]
    > zatrzymał za przekroczenie prędkości?

    > ....a prawdy i tak się nigdy nie dowiemy, bo to co będzie trzeba to zatuszują
    Chyba że babka będzie miała dobrego adwokata, to powalczy

  • 14. Data: 2009-04-23 07:49:19
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Sqeeb wrote:
    > ...a prawdy i tak się nigdy nie dowiemy, bo to co będzie trzeba to
    > zatuszują koledzy. Niestety taka prawda.

    Płaczecie nad tą akcją o wegetarianizmie (nie wiem czy ty osobiście),
    ale takie uogólnienia jak to powyżej łatwo pisać bezkarnie, co?
    "Niestety taka jest prawda" - jesteś z policji? Tuszowałeś już coś czy
    tylko powtarzasz prawdy opowiedziane przez kolegów?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 15. Data: 2009-04-23 07:53:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    > z drugiej strony dosc dziwne mi sie wydaje ze
    > 'doswiadczony motocyklista, swietny fachowiec, doszkalany itd' nie
    > zdazyl wyhamowac, ominac.

    a zdajesz sobie sprawe, ze policyjny motocykl nie jest specjalnie lekki, a
    jesli jeszcze choć troche odkręcił, a babka wyjechała mi "z nienacka" to
    przejście z przyspieszania, do hamowania i manerwrowania trwa dłużej niż
    przejechanie 50m

> [...]
    > duzo czasu bo matiz to by sie jeszcze dlugo rozpedzal.
    > Nie usprawiedliwam jej, tylko wskazuje pewne szczegoly :)

    a ja tu akurat bym ją usprawiedliwiał. Jesli bylo tak jak piszecie - czyli
    150m od bramy, koleś startował, ona skręcała .. to tak sie sklada, ze
    wlasnie dlatego, ze kierowcy samochodów nie zdają sobie sprawy z
    przyspieszenia motocykla (a nie muszą sobie zdawać z tego sprawy) to na
    motocykliście spoczywa odpowiedzialność za "myslenie do przodu".
    Trudno oceniać tą sytuacje, bo jej nie widzialem, ale prawda jest taka, ze
    jesli ona skręcała, a on ruszał 150m od skrzyzowania i ruszył przyzwoicie
    dynamicznie .. to wcale kierowniczka auta nie musiala sie go tam spodziewać
    w tym samym czasie.

    Jesli on już jechał, a ona go nie zauważyła i wymusiła-to sprawa jest jasna,
    ale wcale tak być nie musialo... bo to,z e jechal na motocyklu policjant
    wcale nie jest jednoznaczne z tym, ze jechal przepisowo .. albo, ze nie
    wydarł jak potłuczony spod tej bramy i kierowniczka auta wcale go widziec w
    tych 2-3 sekundach nie musiala.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 16. Data: 2009-04-23 08:19:29
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    tal czy owak szkoda faceta, szkoda jego rodziny
    nie pozstaje nic innego jak tylko poswiecic mu chwile czasu i pochylic glowe
    kolejna smierc ktora i tak nic nie zmieni - nasza racja wasza racja

    tylko tacy ludzie jak on, stojacy niejako po obu stronach - jesli mozna
    mowic tu o jakichkolwiek stronach - moga cos zmienic
    przywolywana kampania z warzywniaka pokazuje ze jednak na razie takich ludzi
    jest za malo

  • 17. Data: 2009-04-23 08:46:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Płaczecie nad tą akcją o wegetarianizmie (nie wiem czy ty osobiście),
    > ale takie uogólnienia jak to powyżej łatwo pisać bezkarnie, co?
    > "Niestety taka jest prawda" - jesteś z policji?

    ja znam kogoś, kto zna kogoś kto był. w milicji.

    --
    gildor
    9'99

  • 18. Data: 2009-04-23 08:50:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > ja znam kogoś, kto zna kogoś kto był. w milicji.

    hmmm ... i naprawde, wg Ciebie, nie ma różnicy poza różnicą w nazwie?

  • 19. Data: 2009-04-23 08:55:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > hmmm ... i naprawde, wg Ciebie, nie ma różnicy poza różnicą w nazwie?

    dlaczego wg mnie? wg mnie to mają też inne ubrania. i auta. też mają
    inne teraz. i motory. też mają inne. motory też. i się inaczej
    przedstawiają.

    --
    gildor
    9'99

  • 20. Data: 2009-04-23 08:57:05
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego wg mnie? wg mnie to mają też inne ubrania. i auta. też mają inne
    > teraz. i motory. też mają inne. motory też. i się inaczej przedstawiają.
    Palki maja inne.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8