  • 31. Data: 2009-04-23 15:13:20
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: AlF <s...@g...com>

    Sqeeb wrote:

    > Syndrom władzy. Słyszałeś żeby policjant policjanta(ubranego po cywilnemu)
    > zatrzymał za przekroczenie prędkości?

    tego nie ale slyszalem ze policjant dal sobie sam mandat za
    przekroczenie predkosci , naprawde.

  • 32. Data: 2009-04-23 21:21:31
    Temat: Re: policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 23 Kwi, 10:19, "strza?a" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:
    > tal czy owak szkoda faceta, szkoda jego rodziny
    > nie pozstaje nic innego jak tylko poswiecic mu chwile czasu i pochylic glowe
    > kolejna smierc ktora i tak nic nie zmieni - nasza racja wasza racja

    zmieni, dzieciak nie bedzie miał ojca..

    > tylko tacy ludzie jak on, stojacy niejako po obu stronach - jesli mozna
    > mowic tu o jakichkolwiek stronach - moga cos zmienic

    pierdolisz, wiesz co zrobiło te warzywko po smierci innego warzywka
    wbitego w autobus? akcje nagranie, jak zlapali motocyklistę pędzącego
    po drogach publicznych, szkoda tylko że w roli gównej był ten co teraz
    zginął a cała akcja była ustawiona..
    po co delikutaśnie się pytam po co kurwa? by pokazać co?

    > przywolywana kampania z warzywniaka pokazuje ze jednak na razie takich ludzi
    > jest za malo

    huj im w dupe wszystkim,
    nagle się okazuje że MOTOCYKLISTA miał rodzinę, piękne zdjęcie czarno
    białe, niech pokażą kurwa jak go pakują w worek, jak traktują każdego
    dawcy narządów, niech pokażą w gazetach plastikowy worek , go w
    częsciach, jego lśniące czarno żółte suzuki gsxr, kurwa a gdzie
    zmianaka ze jechał ŚCIGACzem? co nagle samobójca ma tożsamość,
    rodzine?? toć to zwykkły motocyklista.. warzywo .. panowie wiosna
    idzie będą warzywa trzeba nakarmić statystyki...

    ..kurwa

    "Uroczystość pogrzebowa rozpocznie się o godz. 13.00 w sobotę 25
    kwietnia w kaplicy na cmentarzu przy ul. Kobylińskiego w Płocku."

    może gazety się też przypierdolą że przyjedziemy motocyklami zapalimy
    świeczkę.... tak jak żegnaliśmy tego co wbił się w autobus...

    --
    wiadro

  • 33. Data: 2009-04-23 22:06:13
    Temat: Re: policjant motocyklista zgin?? w wypadku drogowym
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    WIADRO pisze:

    > może gazety się też przypierdolą że przyjedziemy motocyklami zapalimy
    > świeczkę.... tak jak żegnaliśmy tego co wbił się w autobus...

    Nie ogarniam Twojego przekazu, ale czuje ze masz ogromna chec wziecia
    udzialu w uroczystosciach przelatujac glowna aleje cmentarza na gumie.

    Moze masz powody, w koncu jestes z Plocka, tylko ja je nie bardzo ogarniam.

    KJ

  • 34. Data: 2009-04-24 07:56:59
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Nie ogarniam Twojego przekazu, ale czuje ze masz ogromna chec wziecia
    > udzialu w uroczystosciach przelatujac glowna aleje cmentarza na gumie.

    nie, ale mam ochotę iść z koszem warzyw i wręczyć oficjelom..

    > Moze masz powody, w koncu jestes z Plocka, tylko ja je nie bardzo ogarniam.

    pozwolisz że posłużę się linkami
    1) zwróć uwagę na sposób piasnia, na zdjęcia itp..
    <http://www.policja.plockinfo.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=747>
    data 2008.06.03

    2) odrazu akca policji...
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,5470981,Motocy
    klisci_nie_maja_latwego_zycia.html
    itp..

    3) pamiętacie ten filmik?? był nakręcony dzień później po tragedii z
    autobusem
    <http://miasta.gazeta.pl/plock/
    1,35681,5312399,Rozpedzony_motocyklista_z_policja_na
    _ogonie.html>
    data 2008.06.08 godzina 14.00 czyli w największy ruch
    zadaj sobie pytanie po co tam podkład muzyczny? po co druga kamera?
    kto 3 nagrywa
    dlaczego tak sie koleś zastanawia nad wypisaniem mandatu? itp
    zobacz na czym jedzie sprawca i w czym
    dlaczego kierowca seaba jedzie w spodniach skórzanych?

    4) porównajcie sobie ostatni link ze zdjęciem
    <http://bikepics.com/pictures/1644942/>

    dziwne że ten mandat nigdy nie istniał..

  • 35. Data: 2009-04-24 08:53:19
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    WIADRO pisze:

    > nie, ale mam ochotę iść z koszem warzyw i wręczyć oficjelom..

    > pozwolisz że posłużę się linkami
    [ciach]

    Doba minęła, mam wrażenie że wiodące dla tego wątku zdarzenie jest
    wyciszane w naszej "wolnej prasie".
    Za to od wczoraj na portalach jest od nasrania starych pouczanek jacy to
    motocykliści są, promowanych blogów, zdjęć wypadków jeszcze ze śniegiem
    w tle itd. Jeśli to przypadek, to autorzy (kopiowacze) w/w materiałów
    powinni grać w totolotka.

  • 36. Data: 2009-04-24 17:08:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Płaczecie nad tą akcją o wegetarianizmie (nie wiem czy ty osobiście), ale
    > takie uogólnienia jak to powyżej łatwo pisać bezkarnie, co? "Niestety taka
    > jest prawda" - jesteś z policji? Tuszowałeś już coś czy tylko powtarzasz
    > prawdy opowiedziane przez kolegów?

    A Ty co? Obrońca psów wszelkiej maści? Szkoda chłopaka że zginął. Jednak to
    policjant. Koledzy policjanci się zemszczą. Babka będzei miała ciepło. To
    banda łobuzów nikomu niepotrzebna. Niech się odezwie ktoś komu w życiu
    policja pomogła. Chociaż jeden. Oni są tylko po to, żeby nas wkurwiać.
    Tworzą kliki, sami robią wszystko niezgodnie z prawem. Tam gdzie tylko jest
    kasa - już są. Złodziejom doniosą za kasę, zakapują kolesia policjanta za
    kasę. Matkę zajebią za kasę. I nie mów, że tylko niektórzy, że są policjanci
    z powołania. Nie ma. Wszyscy to skorumpowane gnoje... Znam ich wielu. Bardzo
    dobrze.

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2009-04-24 17:10:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    > hmmm ... i naprawde, wg Ciebie, nie ma różnicy poza różnicą w nazwie?

    Pamiętasz milicję? Żyłeś już wtedy? Jakbyś żył to byś nie zadawał głupich
    pytań:-)
    P.S. Poza nazwą nie ma ŻADNEJ różnicy.
    --
    Grzybol

  • 38. Data: 2009-04-24 17:18:12
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pamiętasz milicję? Żyłeś już wtedy? Jakbyś żył to byś nie zadawał głupich
    > pytań:-)
    > P.S. Poza nazwą nie ma ŻADNEJ różnicy.

    zależy kto gdzie się pęta. Ja milicje pamietam i roznice widze sporą.
    Ty najwyrazniej masz traume jakąś i jestes przez to bardzo subiektywny.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 39. Data: 2009-04-24 18:13:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 19:10:06 +0200, Grzybol napisał(a):

    > U?ytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Pamietasz milicje?

    owszem

    ?y?e? ju? wtedy? Jakby? ?y? to by? nie zadawa?
    > g?upich pytan:-)

    nie ma głupich pytań

    > P.S. Poza nazw? nie ma ?ADNEJ ró?nicy.

    jakbyś żył i był w wieku pozapieluszkowym za czasów milicji to byś
    zauważył różnicę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 40. Data: 2009-04-24 18:26:23
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty co? Obrońca psów wszelkiej maści? Szkoda chłopaka że zginął. Jednak
    > to policjant. Koledzy policjanci się zemszczą. Babka będzei miała ciepło.
    > To banda łobuzów nikomu niepotrzebna.

    Jad który się z Ciebie wylewa przypomina mi kilku ludzi w TV. I myślę, że
    żadna dyskusja ani z nimi, ani z Tobą w tej kwestii nie jest możliwa.

    > Niech się odezwie ktoś komu w życiu policja pomogła. Chociaż jeden.

    To się zgłaszam. Mi pomogła.

    > Wszyscy to skorumpowane gnoje... Znam ich wielu.

    Wielu nie oznacza wszystkich. Ale jak powiedziałem. Na tę dyskusję szkoda
    czasu. Nie ma argumentu, który by Cię przekonał.

    Mystik