    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press] kurs pierwszej pomocy zamiast mandatu
    Date: Fri, 22 Jul 2011 12:49:15 +0200

    W dniu 2011-07-22 12:25, AZ pisze:

    > A ci co jezdza szybciej to maja sie sami reanimowac w przypadku W?

    Z drugiej strony tak sobie w sumie pomyślałem (och ta wrodzona
    podejrzliwość) że to może być podpucha. Załóżmy że chcę taki kurs
    zrobić, i to za darmo więc jadę tam i poginam powiedzmy +20 ponad
    limit. No i zatrzymują mnie, po czym słyszę "Dzień dobry panie kierowco.
    Sierżant Kowalski, komenda miejska. Zatrzymanie zostało spowodowane
    przekroczeniem przez pana prędkości itd. Niestety wszyscy nasi ratownicy
    są zajęci, więc pozostajemy przy standardowej procedurze. Czy przyjmuje
    pan mandat ..itd." :)

    --
    MZ