  • Data: 2010-05-26 20:34:19
    Temat: Re: [press] dzwon motocykla z autem :-(
    Od: "Agent" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:htj01k$mp6$1@news.onet.pl...

    > Nie mam pojecia ile jechal, ale gos albo mial farta albo "jaja" skoro
    > polozyl motocyk i nie przywalil w auto na nim tylko slizgajac sie po
    > jedzni i wytracajac predkosc (choc mogl zginac pod busem) - pewnie tylko
    > dlatego jeszcze zyje
    > pozdrawiam

    Jakoś słabo to widzę aby miał takie opanowanie żeby kłaść motor. Prędzej go
    zarzuciło i stracił panowanie. Ale widac że miał farta bo w zasadzie minął
    się z autem i dlatego przeżył. Z doświadczenia wiem że najlepiej w takich
    przypadkach ustac na stopkach. W ten sposób ma sie duże szanse że nie
    połamie sie kręgosłup ponieważ jeśli motocyklista siedzi to zderza się
    kaskiem/głową tuż poniżej dachu auta. Jak stoi to ma szanse ze przeleci nad
    autem. Ja już raz miałem polamany kask i dzięki temu żyję. Nie polecam
    nikomu.