  • 11. Data: 2012-06-07 18:31:54
    Temat: Re: [press] Brak patroli policyjnych na A4
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 19:11:22 +0200, R2r napisał(a):

    > Gdzie się tyle na bramkach traci?

    Wrocław i Gliwice. Korki ogromne, bo system jest niewydolny.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2012-06-08 12:56:40
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Wrocław i Gliwice. Korki ogromne, bo system jest niewydolny.

    Ale _kilkadziesiąt minut_? Wierzyć się nie chce...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 13. Data: 2012-06-08 13:52:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello R2r,

    Friday, June 8, 2012, 12:56:40 PM, you wrote:

    > Ale _kilkadziesiąt minut_? Wierzyć się nie chce...

    W Gliwicach może byc, bo dopuszczono _darmowy_ ruch lokalny. Idiotyzm
    taki, ze słów brak.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-06-08 18:16:21
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > W Gliwicach może byc, bo dopuszczono _darmowy_ ruch lokalny. Idiotyzm
    > taki, ze słów brak.

    No to szczere wyrazy współczucia. Mnie nigdy na A2 i A1 a nawet na
    "krakowskim" odcinku (tzn. Kraków - Jaworzno) A4 nie zdarzyło się
    jeszcze czekać dłużej niż jakieś dwie trzy minuty, a przeważnie jest to
    ok. pół minuty.
    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 15. Data: 2012-06-09 03:05:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2012 12:56:40 +0200, R2r napisał(a):

    > Ale _kilkadziesiąt minut_? Wierzyć się nie chce...

    15 na jednych, 15 na drugich.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2012-06-09 08:19:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 03:05:34 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > 15 na jednych, 15 na drugich.

    Na ktorych jednych ?
    To nie Krakow.

    Chociaz ...
    "Przejazd całego 164-kilometrowego odcinka z Gliwic do Wrocławia kosztuje
    16,20 zł. Niższa od pierwotnie przewidywanej stawka sprawiła, że natężenie
    ruchu po wprowadzeniu opłat nie zmniejszyło się. Wcześniej system poboru
    opłat był przez kilka dni testowany. Już wtedy zaobserwowano, że należy
    zwiększyć efektywność obsługi automatów biletowych na pasach wjazdowych.
    Obsługa instruowała kierowców przy bramkach i wydawała wydrukowane bilety,
    co skracało czas wjazdu na autostradę.

    - Te same działania były stosowane 1 czerwca, gdy zaczął się rzeczywisty
    pobór opłat, dzięki czemu możliwe było szybkie rozładowanie kolejki
    oczekujących na wjazd na autostradę."

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/korki-na-
    a4-jest-lepiej-niz-w-piatek,1,5149720,wiadomosc.html

    No i teraz pytanie trzeba sobie postawic - chcecie skorzystac z promocji
    http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie/aktualnosci
    "Do 31 sierpnia kierowcy mogą nabyć viaAUTO w promocyjnej cenie 70 zł
    brutto (uwaga! liczba urządzeń objętych promocją jest ograniczona). Po tym
    terminie urządzenie będzie dostępne w cenie 135 zł brutto."

    czy odwrotnie - jezdzic czesto, placic recznie, slamazarnie, i poczekac az
    promocja bedzie 30 zl :-)

    To co - moze jakis grupowy spocik ? wjazd przeodstatnia bramka, wyjazd
    ostatnia, kazdy placi 200 zl i chce reszty :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-06-09 19:37:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 08:19:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Na ktorych jednych ?
    > To nie Krakow.

    15 minut do pobrania bileciku, 15 minut do zapłacenia.

    > Obsługa instruowała kierowców przy bramkach i wydawała wydrukowane bilety,
    > co skracało czas wjazdu na autostradę.

    W środę obsługa na wjazdowych stała i dawała bileciki do ręki. Dzieki temu
    samochody nawet nie musiały się do końca zatrzymywać, a i tak trzeba było
    swoje odczekać.

    > To co - moze jakis grupowy spocik ? wjazd przeodstatnia bramka, wyjazd
    > ostatnia, kazdy placi 200 zl i chce reszty :-)

    IMO powinna być specjalna bramka dla tych, którzy jadą dalej, niż do połowy
    - bez pobrania biletu.
    No i oczywiście na wyjazdowych możliwość zapłaty od dalszego końca do tego
    miejsca.
    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2012-06-09 20:13:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 19:37:28 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    > - bez pobrania biletu.
    > No i oczywiście na wyjazdowych możliwość zapłaty od dalszego końca do tego

    Jest to jakis pomysl ... ale chyba kiepski.
    Ja bym jednak pobral bilet, ale wykorzystal w drodze powrotnej :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-06-09 23:42:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 20:13:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jest to jakis pomysl ... ale chyba kiepski.
    > Ja bym jednak pobral bilet, ale wykorzystal w drodze powrotnej :-)

    Raczej ciężko by go było wykorzystać :P

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2012-06-11 09:33:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > 15 minut do pobrania bileciku, 15 minut do zapłacenia.

    podziwiam cierpliwośc.
    Jak system niewydolny to niech raz na jakis czas otworzą i przepuszczą bez
    biletów. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy