  • 11. Data: 2012-04-29 20:01:36
    Temat: Re: prawo jazdy na motór?
    Od: siinski <j...@g...com>

    A jak zdawałem w drugiej połowie sierpnia to w Poznaniu była jedna
    wytyczona trasa na jazdy egzaminacyjne kategorii A.

  • 12. Data: 2012-04-29 22:04:19
    Od: mali <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 20:01, siinski <j...@g...com> wrote:
    > A jak zdawałem w drugiej połowie sierpnia to w Poznaniu była jedna
    > wytyczona trasa na jazdy egzaminacyjne kategorii A.

    http://www.word.poznan.pl/pl/egzaminy/trasy-egzamina
    cyjne

    A w warszawie jest znacznie bardziej skomplikowany układ

    http://www.word.waw.pl/e-cms/ob.php/trasaA_odlew.pdf
    ?id=755
    http://www.word.waw.pl/e-cms/ob.php/trasaA_Okecie.pd
    f?id=754

  • 13. Data: 2012-04-30 23:01:31
    Od: siinski <j...@g...com>

    Dzięki mali że chciało się Tobie do tego dotrzeć.Rzeczywiście w
    połowie sierpnia była w Poznaniu jedna trasa która była kompilacją 1 i
    2 wariantu tras które są obecnie.
    Pozdroo

  • 14. Data: 2012-05-01 15:20:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 29 Kwi, 22:04, mali <m...@g...com> wrote:
    > A w warszawie jest znacznie bardziej skomplikowany układ
    >
    > http://www.word.waw.pl/e-cms/ob.php/trasaA_odlew.pdf
    ?id=755http://www.word.waw.pl/e-cms/ob.php/trasaA_Ok
    ecie.pdf?id=754

    I jak ktos pisal, nie ma stalej trasy a jedynie obszar, po ktorym
    porusza sie pojazd egzaminowany.

    Dlatego zeby oszczedzic sobie nerwow, warto podejsc do egaminu w innym
    miescie (o ile ma sie taka mozliwosc).

    --
    amos