  • Data: 2011-09-08 09:23:57
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego trzeba jeździć na kursie więcej niż przymusowe minimum.

    A ile, ze tak sie wtrace? Zdawalem na dodatkowa kategorie 2 lata temu, i
    pamietam jak dzis, ze prawie nas skosila babka zdajaca na B bo jej sie
    na luku zle skrecilo podczas cofania, troche zle, w zupelnie przeciwna
    strone. (Egzaminator gdy juz wysiadla z auta zapytal ja czemu chciala
    nas zabic) :)

    I teraz pytanie: Ile trzeba przejezdzic autem na kursie, zeby sie
    dowiedziec w ktora strone krecic kierownica?

    --
    jarek