-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.m10r2.onet.pl!niusy.onet.pl
From: n...@o...pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: prad ladowania akumulatora w czasie jazdy
Date: Tue, 22 Feb 2011 10:58:53 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 23
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <2...@n...onet.pl>
References: <i...@4...com>
NNTP-Posting-Host: newsgate.m10r2.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1298368733 24018 213.180.150.14 (22 Feb 2011 09:58:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 09:58:53 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 212.2.96.193, 10.174.28.52
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401
Firefox/3.6.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351955
[ ukryj nagłówki ]Witam serdecznie.
> jaki prad ladowania akumulatora wystepuje podczas jazdy samochodem?
> Odpalilismy auto, zuzylismy troche energii i nastepuje ladowanie....-
> jaki to okolo jest prad?
> Oraz ile trzeba min. jechac/miec odpalony silnik aby powrocic do stanu
> wyjscia?
Kiedyś spróbowałem to oszacować jednak na forum spotkało się to z
niedowierzaniem, więc założyłem miernik cęgowy i sprawdziłem empirycznie.
W pierwszej sekundzie po uruchomieniu prąd sięgał pond 100A i gwałtownie spadał.
Po około sekundzie było już 50A. Po kilku sekundach spadł do kilkanastu Amper i
dalej spadał coraz wolniej. Po 15 minutach prąd był już właściwie niemierzalny
miernikiem cęgowym. Ogólnie większościowe doładowanie zamyka się w tym przypadku
w pierwszej minucie, kilku minutach. Później to już szczątkowe prądy. Jakieś mA.
X-Trail 2.0dCi. Akumulator nie pamiętam dokładnie ale niewielki jak na silnik
wysokoprężny. Około 70Ah.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 10:58 n...@o...pl
- 22.02.11 11:04 Lewis
- 22.02.11 11:17 Lisciasty
- 22.02.11 13:31 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:32 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:43 Lewis
- 22.02.11 14:18 Lisciasty
- 22.02.11 14:41 Waldek Godel
- 22.02.11 16:58 J.F.
- 22.02.11 18:59 Lisciasty
- 22.02.11 19:42 ToMasz
- 22.02.11 20:10 J.F.
- 22.02.11 20:27 Adam Płaszczyca
- 22.02.11 20:56 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 21:57 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO