-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.m10r2.onet.pl!niusy.onet.pl
From: n...@o...pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: prad ladowania akumulatora w czasie jazdy
Date: Tue, 22 Feb 2011 10:58:53 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 23
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <2...@n...onet.pl>
References: <i...@4...com>
NNTP-Posting-Host: newsgate.m10r2.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1298368733 24018 213.180.150.14 (22 Feb 2011 09:58:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 09:58:53 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 212.2.96.193, 10.174.28.52
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401
Firefox/3.6.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351955
[ ukryj nagłówki ]Witam serdecznie.
> jaki prad ladowania akumulatora wystepuje podczas jazdy samochodem?
> Odpalilismy auto, zuzylismy troche energii i nastepuje ladowanie....-
> jaki to okolo jest prad?
> Oraz ile trzeba min. jechac/miec odpalony silnik aby powrocic do stanu
> wyjscia?
Kiedyś spróbowałem to oszacować jednak na forum spotkało się to z
niedowierzaniem, więc założyłem miernik cęgowy i sprawdziłem empirycznie.
W pierwszej sekundzie po uruchomieniu prąd sięgał pond 100A i gwałtownie spadał.
Po około sekundzie było już 50A. Po kilku sekundach spadł do kilkanastu Amper i
dalej spadał coraz wolniej. Po 15 minutach prąd był już właściwie niemierzalny
miernikiem cęgowym. Ogólnie większościowe doładowanie zamyka się w tym przypadku
w pierwszej minucie, kilku minutach. Później to już szczątkowe prądy. Jakieś mA.
X-Trail 2.0dCi. Akumulator nie pamiętam dokładnie ale niewielki jak na silnik
wysokoprężny. Około 70Ah.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 10:58 n...@o...pl
- 22.02.11 11:04 Lewis
- 22.02.11 11:17 Lisciasty
- 22.02.11 13:31 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:32 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:43 Lewis
- 22.02.11 14:18 Lisciasty
- 22.02.11 14:41 Waldek Godel
- 22.02.11 16:58 J.F.
- 22.02.11 18:59 Lisciasty
- 22.02.11 19:42 ToMasz
- 22.02.11 20:10 J.F.
- 22.02.11 20:27 Adam Płaszczyca
- 22.02.11 20:56 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 21:57 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=