  • Data: 2013-02-24 11:54:26
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 23:03, J.F. pisze:

    > Robbo, ale nie narzekaj - trafiles w bardzo specyficzne miejsce, gdzie nie
    > obowiazuja reguly rynkowe, ot - nisza nie wymagajaca dyskusji.
    > Nie zaplaca pracownikowi nie wiadomo ile ... i bardzo dobrze, bo to w koncu
    > z naszych podatkow placone.

    > No i kolega nie poszedl, a pan moze nadal uwazac ze na rynku nie ma
    > specjalistow. Bo nie to ze ich pieniadze strasza, tylko po prostu sie nie
    > zglaszaja !

    No ale jednych odstraszają takie propozycje a inni dowiadują się pocztą
    pantoflową, że instytucja słabo płaci i nie ma co iść do nich na
    rozmowę. A pan może cały czas liczyć na to, że trafi się w końcu
    doskonały fachowiec, który nie będzie miał pojęcia, że 2kzł to jest
    gówniana pensja.

    --
    pozdrawiam
    MD