  • 31. Data: 2011-07-02 13:52:20
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ale ja to zmienię...

  • 32. Data: 2011-07-02 14:00:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zbych,

    Saturday, July 2, 2011, 3:10:24 PM, you wrote:

    > To samo miałem napisać po przeczytaniu tego Romanowego tekstu :-)

    No to znajdź osobę, której doświadczenie podałem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-07-02 14:10:47
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 2 Jul 2011 00:58:19 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Prawdziwi fachowcy w tej dziedzinie nie szukają pracy na grupach
    > dyskusyjnych.
    >
    > Doszedłeś już do tego?
    > C++ (Advanced, 6 years experience)
    > Python (Expert, 4 years experience)
    > Kanban (Beginner, <1 year experience)
    > Agile (Intermediate, 2 years experience)
    > Boost (Advanced, 4 years experience)
    > STL (Advanced, 5 years experience)
    > Embedded Software (Advanced, 4 years experience)
    > Git (Intermediate, 2 years experience)
    > ClearCase (Intermediate, 2 years experience)
> [...]

    Tyle jezykow znal JP II.
    Zlota raczka od przemowien w wielu jezykach.
    Jednak, jak kazdy wie, zlota raczka jest od wszystkiego, ale na 50%.
    Jak sie jest zlota raczka na 100%, to sukces.

    P.S. Nawiazalem do JP II, bo on jako pierwszy przyszedl mi na mysl.
    Wszelkie porownania sa bledne.

  • 34. Data: 2011-07-02 14:19:11
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > No to znajdź osobę, której doświadczenie podałem.

    Po co?

  • 35. Data: 2011-07-02 14:28:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-02 12:01, Michoo wrote:
    > Taki ezoteryczny, skryptowy whitespace, z komicznym modelem
    > obiektowości, który ma składnię czytelniejszą od perla więc przyjął się
    > w przemyśle? ;)

    Nie, w przemyśle przyjął się archaiczny C z modelem obiektowości
    wymyślanym przez każdego na nowo, czytelnymi inaczej makrami łatającymi
    braki ficzerów, upierdliwym zarzadzaniem pamięcią i stadem legacy
    programmers utrzymujących ten stan rzeczy przez najbliższe N+1 lat.

  • 36. Data: 2011-07-02 14:32:22
    Temat: Re: [praca] Programi?ci systemów embedded poszukiwani
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-01 21:35, Artur Miller wrote:
    > systemów embedded (C/C++)

    Mała uwaga. Jak już piesz embedded to okreś choć co przez to rozumiesz.
    Miałem rok temu dyskusję z kolesiem który "pisze systemy embedded". Po
    kilku minutach okazało się że pisze jakies aplikacjie
    okienkowo-bazodanowe w Qt na Linuxa. Zapytałem - to gdzie to embbedded?
    "No, bo to nie na pecety tylko takie mala komputerki na Atomie!".

  • 37. Data: 2011-07-02 14:35:02
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.07.2011 16:10, Jacek pisze:

    > Tyle jezykow znal JP II.
    > Zlota raczka od przemowien w wielu jezykach.
    > Jednak, jak kazdy wie, zlota raczka jest od wszystkiego, ale na 50%.
    > Jak sie jest zlota raczka na 100%, to sukces.
    Wydaje mi się, że nie zrozumiałeś większości tych skrótów/określeń -
    języki programowania są tylko 2.

    Inna sprawa, że przemieszane są języki programowania,
    technologie/metodyki i narzędzia - wygląda to _trochę_ jak "znam dobrze
    tylko C++ i pythonga ale to biednie wygląda, więc coś jeszcze napiszę."

    Michoo

  • 38. Data: 2011-07-02 14:41:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-02 12:29, Irek N. wrote:
    > Z osób od których ostatnio dostałem CV (jakieś 30),
    > kilka miało napisane w zainteresowaniach elektronika (choć nie w tej
    > branży szukałem). Myślicie że którekolwiek z nich wiedziało co to jest
    > tranzystor?

    Mam nadzieje, że nie odrzucasz CV tylko dlatego że jest w nim dużo
    napisane. Ja mam bardzo dużo do wpisania w CV i kiedyś ktoś mi zwrócił
    uwagę że to *nie* jest możliwe zebym jednocześnie pisał aplikacje na
    AVR-8bit i aplikacje przetwarzające dane na gigabajtach pamięci w
    klastrach po drodze zajmując się stukaniem sporego GUI i przetwarzaniem
    sygnałów, w paru językach - po czym zasugerował żebym napisal "tylko
    prawdę" ;). Sugerujesz że ktoś kto pisze CV powinien skracać listę tylko
    dlatego że przed nim kilku debili ją wydłużylo :) ? Co się porobiło ...

  • 39. Data: 2011-07-02 14:41:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 16:35:02 +0200, Michoo napisał(a):

> [...]
    > technologie/metodyki i narzędzia - wygląda to _trochę_ jak "znam dobrze
    > tylko C++ i pythonga ale to biednie wygląda, więc coś jeszcze napiszę."

    Sczerze?
    Nie zagniezdzalem sie w czytanie. Odnioslem sie do tego, jako wymienianie w
    CV umiejetnosci. Tekie CV czesto widac. Wracajac do jezykow, to pokaz mi
    prosze linka do CV, na ktorej aplikujacy zna tyle jezykow obcych, co
    aplikujacy programista zna jezykow programowania.
    Podkresle: byc dobrym we wszystkim, to byc w polowie dobrym.

  • 40. Data: 2011-07-02 14:52:45
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.07.2011 15:50, identifikator: 20110701 pisze:
    > przepraszam nie mogłem się powtrzymać... swoją drogą ciekawy post... ja
    > sobie tak uważnie obserwuję nasz lokalny rynek pracy (Europejski) i
    > widzę, że tu nie ma możliwości zatrudnienia elektronika na legalnych
    > zasadach i przy jawnych wyborach,
    Chrzanisz.

    > interii... niestety po reformie Tuska i
    Żałosne to już było wcześniej, teraz robisz się po prostu nudny.

    >tu się skończyło...
    Może po prostu rynek się zmienił i elektroników "analogowych" nie
    potrzeba tak dużo bo sporo się robi cyfrowo?

    > obecnie nie
    > ma nigdzie ofert pracy dla elektroników... a wystarczy porównać z
    > informatykami...
    No tak, bo ktoś programujący AVR to już nie 'informatyk'.

    Urojenia maniakalne się leczy...

    Michoo