  • 21. Data: 2010-12-01 23:49:15
    Temat: Re: [pr] kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    news:id6gs1$5q7$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć ;)

    > A na razie nieoświetlonych batmanów i lemingów pchających się pod maskę
    > żadnym szacunkiem nie dażę.

    Ech, czekam z utęsknieniem czasów kiedy w Polsce ludzie zaczną być ważniejsi
    niż samochody, ale chyba nie doczekam się tego nigdy. Auto = religia póki
    co, a z takim podejściem Polsce bliżej do Turkmenistanu niż na tzw. Zachód.
    :(

    BTW, jako ostatnio niestety tylko okazjonalny rowerzysta ale za to z
    kaskiem, oświetleniem i odblaskowymi kalesonami stwierdzam iż w/w elementy
    nie mają żadnego wpływu na baranów zza kierki. Jestem chyba jedyną osobą w
    moim mieście (130 tys. ludzi, w zeszłym tygodniu dostałem rejestrację z nr
    82xxx), która skręcając w prawo na strzałce zatrzymuje się i patrzy czy nie
    jedzie rower! :/

    Piesi też g... znaczą, co widać po wielu chodnikach wręcz obrzyganych
    samochodami na całej szerokości...

    I za takie podejście - gnijcie w korkach do usranej śmierci! ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 22. Data: 2010-12-07 16:21:35
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 19:10:21 +0100, Excite napisał(a):

    > To jest metoda która uderza w najbiedniejszych a dla majątnych jest
    > czymś bez znaczenia. Nadal będą korki i zapchane miejsca parkingowe ale
    > zaczną się one składać z nowszych, droższych samochodów prowadzonych
    > przez bogatszych kierowców.
    I dobrze, niech wspieraja budzet miejski :)

    Na powaznie, ja tam sie ciesze z oplat za miejsca parkingowe w centrum u
    siebie. Dzieki temu zawsze cos da sie znalezc. Dla twojego info - do
    bogaczy nie nalzeze (niestety).

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski